„Dabartinis terminalas yra pritaikytas aptarnauti 1 mln. keliaujančių per metus. Bet šiais metais juo keliavo 1,3 mln. žmonių. (...) Kažkas darė teisingus sprendimus, nes yra iš abiejų pusių galimybė išplėsti. Ir siekiame, kad jau kitais metais galėtų priimti 2 mln. keliautojų per metus“, – penktadienį Kaune pristatė M. Skuodis.
Tuo metu LOU generalinis direktorius Simonas Bartkus paminėjo, kad 2024 m. keleivių srautai, vykstantys per Kauno oro uostą sieks 1,5 mln. keleivių ir ateityje toliau augs. Todėl, anot jo, oro uosto plėtra ir toliau tęsis, kol 2052 m. jis galės priimti apie 3 mln. žmonių per metus.
„Ilgalaikio išvystymo planais siekiame spręsti turimas problemas, kurias turime Kauno oro uoste. Šis oro uostas buvo projektuotas komfortiškam 1 mln. keleivių. Praeitais – 1,3 mln., o šiais metais aptarnausime 1,4, gal 1,5 mln. keleivių“, – aiškino S. Bartkus
„Iš vienos pusės 2052 metai atrodo labai toli, bet džiaugiuosi, kad galime sujungti ilgalaikę viziją su dabartiniais projektais“, – pridūrė jis.
M. Skuodis taip pat paminėjo, kad šie plėtros darbai leis oro uostui jau nuo 2025 m. geriau atlikti ir reikalingas karines funkcijas.
„Tai yra ir karinis oro uostas. Šiuo metu vyksta perono plėtros darbai, kurie jau 2025 m. leis oro uostui geriau užtikrinti karinę veiklą“, – sakė jis.
2024 m. sausį, Lietuvos oro uostai (LOU) pristatė ilgalaikį viso tinklo plėtros planą iki 2052 metų. Jame numatyta, kad investicijos į naujus Kauno oro uosto terminalus nuo 2025 iki 2052 metų preliminariais skaičiavimais gali siekti apie 50 mln. eurų.