„Oro uostai Lietuvoje privalo būti konkurencingi. Vilnius rizikuoja tapti nekonkurencingu oro uostu ir nėra nieko, kas užpildytų šią spragą, nes niekas kitas neturi papildomų pajėgumų“, – interviu LRT portalui trečiadienį sakė E. Wilsonas.
„Mes tikimės, kad Lietuvos oro uostai išlaikys konkurencingumą ne tik „Ryanair“, bet ir kitoms oro linijoms, kad jie sumažins savo įkainius ir išlaikys konkurencingumą kitų Europos oro uostų atžvilgiu“, – kalbėjo „Ryanair“ vadovas.
Jo teigimu, Kauno oro uostas yra „labai konkurencingas“, tuo metu Vilniaus oro uostui reikia labiau stengtis plėsti infrastruktūrą, „kuri būtų efektyvi keleiviams ir pritrauktų oro linijų bendroves, turinčias laisvų pajėgumų“.
„Jei Lietuvos oro uostai užtikrins žemas kainas (oro linijoms), manau, jų laukia labai šviesi ateitis. Jei Lietuvos oro uostai ir toliau didins mokesčius, tuomet, žinote, aš nematau jokių priežasčių, kodėl turėtume toliau čia investuoti, jei negalime skirti papildomų orlaivių“, – kalbėjo E. Wilsonas.
Pernai vasarį Airijos ir Vengrijos oro bendrovės „Ryanair“ ir „Wizz Air“ teismui buvo apskundusios nuo 2023-ųjų padidintas rinkliavas Vilniaus oro uoste, tačiau šiemet kovo pabaigoje Regionų administracinio teismo Vilniaus rūmai bendrovių skundus atmetė.
Antradienį „Ryanair“ Kauno oro uoste antradienį oficialiai atidarė antrąjį orlaivių remonto ir techninės priežiūros pastatą su dviem angarais, į kurį investavo 20 mln. eurų.