„Latvijos link bus nutiesta beveik 170 km ilgio geležinkelio linija, kuria keleiviniai traukiniai važiuos iki 249 km/h greičiu. Tad šis pirkimas išsiskiria savo apimtimi ir technologiniais reikalavimais būsimiems geležinkelio kelio statytojams .(…)“, – sako „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Dovydas Palaima.
Skelbiama, kad konsultacijas su rinka planuojama vykdyti 1–2 mėnesius, o pirkimą preliminariai ketinama paskelbti pirmąjį šių metų ketvirtį.
Rangovas turės užtikrinti medžiagų tiekimą, esant poreikiui įrengti sandėliavimo ir komplektavimo bazes, atlikti skaldos balasto, iešmų, bėgių sankirtų įrengimo bei geležinkelio kelio stabilizavimo ir apdailos darbus. Esant poreikiui rangovas turės atlikti kitus reikiamus darbus.
Pažymėtina, kad ruože nuo Kauno Latvijos sienos link šiuo metu jau vyksta pagrindinės geležinkelio linijos statybos. Čia statoma geležinkelio sankasa ir inžineriniai statiniai beveik 30-ies kilometrų atkarpoje, intensyvėja ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Neries upę statyba.
„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną.
Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.