Dauguma šeimų nori apsipirkti pigiau: laukia mokyklinių prekių nuolaidų prekybos centruose ir ieško mokyklinių kuprinių, kurios tarnautų ne vieną sezoną. Prekybos tinklo „Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė pasakoja, kad parduotuvės jau pasipildė naujiems mokslo metams skirtu asortimentu, iš kurio vaikai kartu su tėvais išsirinks ne tik spalvingų ir stilingų, bet ir pigių prekių mokyklai.
Vaikai – aktyvūs apsipirkimo dalyviai
Norint naujiems mokslo metams pasiruošti pigiau, renkant mokyklines prekes rekomenduojama įtraukti ir pačius vaikus. Pasak E. Krasauskienės, apsipirkdami be vaikų, tėvai dažnai nuperka per daug priemonių, tokių, kurios lieka nepanaudotos ar atžalai tiesiog nepatinka: „Mokyklinės priemonės kasmet pasižymi skirtingu dizainu, jų yra su mėgstamais vaikų herojais, tad tokių prekių rinkimasis mokyklinukui, ypač pradinukui, kelia geras emocijas.“
Prekybos tinklo atliktos apklausos rezultatai atskleidžia, kad net trys ketvirtadaliai tėvų su vaikais kanceliarinių prekių pradeda ieškoti rugpjūčio mėnesį, tikėdamiesi nuolaidų. Tik maža dalis apklaustųjų (12 proc.) mokyklinių prekių paieškai renkasi specializuotas parduotuves, dar mažiau (3,3 proc.) jų perka internetu. „Vis tik vaikai nori patys apžiūrėti ir paliesti daiktus, kurie bus kiekvienos jų mokslo metų dienos palydovai“, – sako E. Krasauskienė.
Kam skiriama daugiausia pinigų, kam – taupoma
„Rimi“ pirkėjams rūpi ne tik kaip kasdien apsiperkant sutaupyti, bet ir gyventi tvariau. Tad kasmet naujomis kuprinėmis savo atžalas aprūpina tik 27 proc. apklaustųjų. Dauguma tėvų jas perka kas dvejus (41 proc.) ar kas trejus (19 proc.) metus. Likusi apklaustųjų dalis – 13 proc. – mokyklines kuprines vaikams keičia dar rečiau. „Visuomet prieš einant apsipirkti rekomenduojame įvertinti jau turimus daiktus iš praėjusių metų. Tai ne tik leidžia sutaupyti, bet ir būti aplinkai draugiškesniems. Be to, dažnai įsigijus kokybiškas prekes sutaupoma dvigubai, nes jos tarnauja kur kas ilgiau. Tad kiekvienais metais mūsų prekybos tinklas kelia itin aukštus reikalavimus prekių kokybei. Žinomi vardai ar kokybiški privačios etiketės produktai garnatuoja ilgaamžiškumą ir tuo pačiu leidžia sutaupyti“, – sako E. Krasauskienė.
„Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė rekomenduoja berenkant kuprinę pirmokui atkreiptį dėmesį į ortopedų rekomendacijas – kurpinės nugarėlė turi būti tvirta, petnešos – plačios, o bendras svoris mažesnis nei 1 kg.
Nors vaikų norai neapsiriboja pieštukais, didžiausia respondentų dalis – 49 proc. planuoja vaikų mokyklinėms prekėms išleisti iki 100 Eur., 22 proc. tikisi apsipirkti už 100–150 Eur. 13 proc. nurodė išleisiantys nemažą sumą – daugiau kaip 250 Eur.
Pasak E. Krasauskienės, didžiausią mokyklinio krepšelio tėvų išlaidų dalį pagal apklausą sudaro kanceliarinės prekės, knygos ir pratybų sąsiuviniai. „Dauguma apklaustųjų stengiasi apsipirkti racionaliai – tik to kas būtina ir ko trūksta. Jie pasinaudoja akcijomis, kurių visada būna artėjant rugsėjui. Pastebime, kad apie 10 proc. tėvų mokyklines prekes perka net pačioje rugsėjo pradžioje, norėdami jų įsigyti dar pigiau. Vis tik patariame nelaukti paskutinių vasaros dienų ir prekybos centruose apsižvalgyti jau dabar – tikėtina, kad mokyklinių prekių pasirinkimas bus didžiausias. Prekybos tinklas „Rimi“ jau pradėjo pasiruošimui mokslo metams skirtą kampaniją „Atgal į mokyklą“, tad pirkėjams pristatome ne tik kanceliarinių priemonių naujienas, bet ir kitų reikalingų prekių įvairaus amžiaus moksleiviams bei darželinukams kviečiame įsigyti pigiau“, – sako E. Krasauskienė.
Ekspertė siūlo peržvelgti specializuotą mokyklinių prekių katalogą ir jau prieš einant į prekybos centrą numatyti būsimus pirkinius. Be pasiruošto sąrašo mokyklinių ir kitų prekių įsigyti pigiau padės „Mano Rimi“ lojalumo programa, suteikianti asmeninius pasiūlymus arba papildomas nuolaidas.
Visus sutaupyti padedančius „Rimi“ pasiūlymus galima rasti keliose vietose prisijungus prie savo paskyros adresu www.rimi.lt, taip pat programėlėje telefone arba „Mano Rimi“ kortelių terminale parduotuvėse.