Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
tai jeigu draudžiama važiuoti lėčiau nei 15 km/h ir už tai kritinė klaida, tai tada kodėl realiame eisme niekas nebaudžia tų kurie velkasi ir trukdo eismą? Su tais atstumų laikymais ir sekundžių skaičiavimais irgi nesąmonė. Pirmiausia turėtų tie kurie sukūrė tas taisykles patys išlaikyti egzaminus per naujo. Su tais statymais su ratų susukimais irgi nesąmonė. Ką tai duos, kai per egzaminą būsimas vairuotojas pastatys kaip reikiant, o gavus pažymėjimą niekas taip nestatys. Lygiai taip pat kaip ir su tais žvilgčiojimais pastoviai į veidrodėlius. Nu susikaupi, per egzaminą atlieki kaip reikiant, o gavus pažymėjimą niekas nežvilgčioja ir visi važiuojam kaip jiems reikia laikantis pagrindinių taisyklių, o ne žvilgčiojimų, ekologiškų vairavimų ir pan. Su motociklais irgi savų niuansų, pvz. kodėl reikalaujama pilna apranga su visomis apsaugomis per egzaminą, kai to nereikalauja KET? Pagal kelių eismo taisykles privalomas tik šalmas. Tai vadinasi ir Regitra turi laikytis kelių eismo taisyklių ir reikalauti tik pagal jas, o ne savų prigalvoti.
O žema kai solidų,kur tos sekundės sukišti? 100 procentų visiems baudos,navaras
Įdomu ar kas kada nors sustabdys,tą nuprotėjimąnegi Regitra uždirba tiek nedaug,ar čia jau bęsotė kankina?
žmones pasidalinkite kurioje šalije pigiau ir imanoma išlaikyti o ne situ vagiu regitroje
šita gaidyna reiktu išpetušilint
:) pinigų paėmimas iš būsimų vairuotojų ... Draudimas yra ...
Oi kokie asilai
Absurdas, visai nuprotėjo su tokiais pakeitimais, pakeitimu bala nematė, bet kiek atveju kai per egzaminą pati laikantį sukerta (neleidžia išlaikyti) instruktorius.
Gal laikas tą monopolija uždaryti, visiškai kosmonautai.
kuo toliau i miška tuo daugiau medžiu...
„Regitra“ keis vairavimo egzaminų reikalavimus: ar žinote, kaip pasukti vairą sustojus?