„Didžioji dalis Registrų centro paslaugų gali būti teikiamos ir nuotoliniu būdu, naudojant elektronines atpažinties priemones. Vis dėlto, suprantame, kad dalis žmonių tokių priemonių nenaudoja ir negali užsisakyti ir gauti paslaugų per Registrų centro savitarnos sistemą. Atsižvelgdami į tai, nuo pirmadienio visas paslaugas ir toliau teiksime kontaktiniu būdu, o iš atvykstančių klientų nereikalausime Galimybių paso ar kito dokumento, įrodančio jo imunizaciją. Visuose padaliniuose ir toliau bus laikomasi nustatytų klientų srautų valdymo, saugaus atstumo laikymosi ir kitų visuomenės sveikatos saugos bei higienos reikalavimų“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Registrų centras gyventojams teikia daugiau nei 400 skirtingų administracinių ir komercinių paslaugų. Pagal savo pobūdį šios paslaugos yra priskiriamos prie gyvybiškai svarbių valstybės funkcijų. 50-yje fizinių įmonės klientų aptarnavimo padalinių visoje Lietuvoje per dieną aptarnaujama vidutiniškai po 4 tūkst. gyventojų.
Siekiant efektyvaus laiko planavimo, D. Karaliūnienės teigimu, atvykstantiems klientams patartina vizitui užsiregistruoti iš anksto. Tai padaryti galima internetu adresu www.registrucentras.lt/ikr arba telefonu (8 5) 268 8262.
„Šiuo sudėtingu visiems laikotarpiu visų atvykstančių klientų maloniai prašome laikytis pagrindinių saugumo taisyklių: jei įmanoma, atvykti po vieną, būtina dėvėti burną ir nosį dengiančias kaukes ar respiratorius, įėjus dezinfekuoti rankas, laikytis saugaus atstumo nuo kitų klientų ir darbuotojų, taip pat laikytis kosėjimo bei čiaudėjimo etiketo“, – kalba D. Karaliūnienė.
Registrų centre yra nustatytos vidaus taisyklės ir taikomos darbo organizavimo priemonės, kurios užtikrina teisės aktų reikalavimuose nustatytų reikalavimų įgyvendinimą. Šiuo metu įmonės imunizuotų darbuotojų dalis siekia 85 procentus. Be to, yra sudarytas sąrašas darbuotojų, darbe turinčių tiesioginį kontaktą su kitais asmenimis, kurie privalo pateikti įrodančius dokumentus, kad yra pasiskiepiję nuo COVID-19 ligos ar persirgę šia liga, arba reguliariai testuotis.
Klientų patirties gerinimas – Registrų centro prioritetas
Nuoseklus ir kryptingas siekis gerinti klientų aptarnavimą ir klientų patirtį yra vienas iš Registrų centro veiklos prioritetų. Per pastaruosius metus įmonės padaryta pažanga klientų aptarnavimo srityje yra akivaizdi, tačiau besikeičiantys klientų poreikiai įpareigoja įmonę išlaikyti dėmesį šiai sričiai ir ateityje.
„Atnaujinta eilių valdymo sistema, įrengtos savitarnos erdvės, įdiegta išankstinė klientų rezervacijos sistema ir klientų patogumui pakoreguoti padalinių darbo laikai – tai tik kelios iš daugelio priemonių, leidžiančių įmonei efektyviai valdyti augančius klientų srautus ir reaguoti į nuolat besikeičiančius gyventojų bei verslo poreikius. Nuolat siekiame tobulinti klientų aptarnavimą, todėl artimiausios ateities darbai yra dar labiau pagerinti Registrų centro teikiamų paslaugų prieinamumą perkeliant jas į elektroninę erdvę, personalizuoti paslaugas pagal atskiras klientų grupes ir skaitmenizuoti kuo daugiau procesų“, – sako D. Karaliūnienė.
Registrų centrui atnaujinus eilių valdymo sistemą, leidžiančią realiu laiku valdyti klientų srautus ir efektyviau organizuoti klientų aptarnavimą, vidutinis klientų laikas sutrumpėjo daugiau nei du kartus iki vidutiniškai 10 minučių. Be to, įmonėje įdiegta išankstinė klientų rezervacijos sistema, leidžianti klientams efektyviau planuoti savo laiką – ja kiekvieną mėnesį pasinaudoja dešimtys tūkstančiai klientų.
Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių, pastaraisiais metais dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą.
Praėjusiais metais pastebimai išaugus nuotolinių konsultacijų poreikiui, Registrų centras Utenoje atidarė naują konsultacijų centro padalinį, kuriame sukūrė apie 30 naujų darbo vietų. Be to, konsultantai buvo aprūpinti naujausia technine ir programine įranga, kuri leidžia greičiau ir tikslingiau suteikti konsultacijas tiek telefonu, tiek internetu. Kiekvieną dieną Registrų centro konsultantai sulaukia beveik 5 tūkst. skambučių, iš kurių apie trečdalį sudaro skambučiai dėl Galimybių paso ar ES skaitmeninio COVID pažymėjimo.