„Ar dabar jau degalinės pavirto į kavines?? Atvykau į degalinę S. Žukausko ir P. Lukšio g. sankryžoje, tačiau užėjus susimokėti, pralaukiau virš 20 minučių! Prieš mane laukė vos vienas žmogus, tačiau į degalinę buvo atėjęs „Wolt“ maisto pristatymo darbuotojas, o degalinės kasininkė gamino užsakymą“, – nemalonią patirtį pasakojo kaunietė.
Anot skaitytojos, degalinėse maistas turėtų būti parduodamas tik vairuotojams, o ne aptarnaujami masiniai užsakymai namuose. Kaunietė patikino, kad kritikos strėlės skrieja ne į kasininkę, bet nesuprato, kodėl maisto užsakymas į namus galimas, kai degalinėje tėra vienas darbuotojas ir formuojasi čia atvykusių klientų eilės.
„Norėčiau paklausti, ar čia normalu, kad degalinės pagrindinė paskirtis jau tampa ne degalų pardavimas, o kavinės darbas? Vienas klientas tiesiog padėjo lygią sumą ir išėjo, kiti gan kantriai laukė, bet eilė susidarė jau nemenka. Nekaltinu pardavėjos, bet kodėl šiose platformose yra degalinės, kai jose tiekiamas maistas turėtų būti vairuotojams greitam užkandimui kelyje. Dabar teko laukti, kol kažkam dešrainius krovė į maišą“, – pasipiktino mergina.