Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Jie sukeldami apsukas tikrina susikaupusį kiekį suodžių katalizatoriuje, o turi tikrinti variklio duminguma dirbant varikliui iki 2500 apsukų ir tuščia ja eiga, tuščia ja eiga tiesiog draudžiama tiek sukelti apsuku
Jie sukeldami apsukas tikrina susikaupusį kiekį suodžių katalizatoriuje, o turi tikrinti variklio duminguma dirbant varikliui iki 2500 apsukų ir tuščia ja eiga
Viskas pries zmogu- ir Mentai gatvese ir ta parazituojanti imone
Tai logiška kad iki 3k reiktų tikrinti, kada kas daugiau gatveje pakelia? Negana to kad variklį užlinkė žmogui, dabar dar į juodą sąrašą įtrauks, nes pas juos logika tokia, jei parašai skunda ant jų jie tave į sąrašą ir kas kart atvažiavus tikrina viską ir kabinejasi prie tokių menkniekiu. Pvz parašiau skunda ir per du metus dviem mašinom variau technikinę, tada dar nežinojau kad yra juodas sąrašas. Tai prisikabino prie numerio kuri teko keisti, nors 10 metų tiko. O geriausias ju bakeris buvo kai pasake kad galinių ratų guoliai laisvi, o servise pasake kad jei dar paversime nebesisuks ratai. Grįžus pakartotinai net netikrino galinių ratų, bele parašyti reikėjo kažką. Reikėtų kitą įmonę atsivesti į Lietuvą, gal šitie biški nustotų tokiais pusdurniais būt.
Nuo TA iki TA važinėja dauguma. Nuvaro jei ką ras tai pasitvarkys. Grandinė juk amžina. Diržas kokius 300000 laiko. ir t.t.
Opel vivaro variklio silpnoji vieta - tepalo siurblys, keičiamas berods kas 150 tūkst km, jeigu nuvažiavo 200 ir tuo nepasirūpino - nereikia stebėtis, kad gaves daugiau apsukų nusprogo. Toliau - laiku nepakeistas slėgio daviklis, kuris neuždegė lemputės skydelyje.(irgi opelio liga). Dėsninga, kad pravažiavus be tepalo variklis užkalė.
@Artūras
istikro tai ten ne opel vivaro o reno trafic, opelio tenais tik zenkliukas del vaizdo. 2016m netikras, bet mano 2008 tai 100prc renius. Varklis reniaus tai geras neuzmusamas bet liga sankabos ir greiciu dezes nelaiko. Naujesniu mazu ir varikliai jau ne reno.
Toyotos Hondos dar negirdejau kad per technikine uzlenktu, o opeliai renoliai nevisi iki tos technikines davaziuoja dar
@pulei drantai tie vivarai
Tamsta analfabetas.
Geriau jau zaparožietis
Viskas gerai jei motoras geras atlaikys o jei ne tai karta gastelejo ir uzlinko. Kiek kartu varyta tech visalaik gazuodavo iki 4500 apsuku. Cia tiesiog loterija kaip ir perkant naudota auto. O jei butu uzlinkes motoras uz poros dienu tai irgi ieskotum priezasciu kad tech perdaug pagazavo. Nu niekas nuo to neapsaugotas tai sekmes loterijoje.
Tai mes visi vairuotojai ir gatvėmis vaziuojam laikydami 3500 sukių per minutę. Tie dirbantys TA visi turi mechaniko išsilavinimą, nors gal tas tikrintojas išimtis, šiais laikais ir ministrai mūsų na suprantate...
Po techninės apžiūros Remigijui iš Palangos teko atsisveikinti su automobiliu – vyras kaltina tikrintojus