Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Pagal kurjerius, jie neatsako už turinį, o tik už pakuotę, t. y., kad nebūtų pažeista. Už turinį atsako pardavėjas. Įdomu, kad jei pakuotė pažeista jie tokius siuntinius deda į paštomatus, nes juk negausi pirkėjo parašo.
@jo
kai perki yra pasirinkimas kur nori gauti ar kurjeris atnes ar i pastomata
Nieko baisaus negavot zombodezes.
Svarbiausia, kad ilgai laukti reikia prekės, iš pigu.lt vienos prekės laukiau menesį, būčiau žinojas iš kinijos atsisiuntes bučiau ir už trigubai pigiau.
Tikrai iš užsienio prekės greičiau suvažineja nei pas mus vidui Lietuvoje.
Tikrai iš užsienio prekės greičiau suvažineja nei pas mus vidui Lietuvoje.
Būna, kad to pirkto daikto- išvis neatveža,dingsta pas kurjerių. Mums taip dingo, savaitę nerado televizoriaus. Kadangi pirkom iš Telia,tai jie patys savo mašina atvežė kitą televizorių,dar geresnį, didesnį ir brangesnį,kaip kompensaciją. O su kurjerių tarnyba,patys išsiaiškino. Ją,bet savaitę, nervų ir veiklos,skambinėti visur ir aiškintis, buvo. Blogiausia,kad tu kurjerių tarnybos - nenurodo jokių kontaktų,kur galėtum paskambinti,kažkokia paslaptis. Nebaudžiamuju kasta
@Žmogus
tarnyba?
Gerbiamieji, atminkite tai, kad perkant daiktus iš bet kurio pardavėjo, Jūs turite teisinį santykį tik su pardavėju! Tai reiškia, kad pardavėjas siunčia Jums daiktus per kurjerių tarnybas dažniausiai turėdamas su jomis sutartis. Todėl gavus BET KOKĮ DAIKTĄ, Jūs turite jį apžiūrėti iš karto, kurjeris turi suteikti tam galimybę. Jeigu ne - atsisakote pasirašyti kurjerio kvite ir liepiate vežtis atgal, apie tai pranešdami el. paštu pardavėjui. Jeigu Jums skambina kurjeris ir Jūs liepiate jam palikti "prie durų", "pas bobutę" ir pa.n., Jūs netenkate teisės reikšti pretenzijų/arba jos nebus efektyvios.
Atminkite, kad pardavėjas atsako už daikto defektus ir jo kokybę. Jeigu Jūs pastebėjote daikto defektus išpakavę- atiduokite daiktą kurjeriui. Patikėkite, pati efektyviausia Jūsų teisių gynyba yra daikto apžiūra dėl išorinių defektų. Jeigu defektai paaiškėjo vėliau - Jūs kreipiatės tik į pardavėją
Atminkite, kad pardavėjas atsako už daikto defektus ir jo kokybę. Jeigu Jūs pastebėjote daikto defektus išpakavę- atiduokite daiktą kurjeriui. Patikėkite, pati efektyviausia Jūsų teisių gynyba yra daikto apžiūra dėl išorinių defektų. Jeigu defektai paaiškėjo vėliau - Jūs kreipiatės tik į pardavėją
iš vis negalima ir nerekomenduojama pirkti iš visokių el.parduotuvių, nei beet boxerių, nei kitų hujosterių.
China jei turi įtarimų išpakuoji filmuodamas. Jei nesi juoduose sąrašuosi klientas visada teisus. Yra buvę siunčiau 4 prekes. Ir geriečiai china supakavo į vieną siuntą. Praplėšiu pakuotę o brangiausios nėra. Pradedu žiūrėti ir pasirodo kitaicas neužklijavo voko. Ir sėkmingai galima ištraukti. Teko fotografuoti kad vokas tinkamai neužklijuotas. Ličio akumuliatorius užsispyrus iš sukčiaujančių galima ir dykai gauti. Tereikia turėti china testuojantį pakrovėją.
pats geriausiais telikas, sudaužytas, nes vis tiek TV3 ir kiti kanalai nieko gero nerodo
@ministras
jei nematysi ELERTĖ propagandos mėšlo :))
Ir varlėje.lt tas pats. Nusipirkome pažeistą televizorių. Pinigų negrąžino, prekės nekeitė. Nerekomenduoju!
@Nusilylusi varle.lt pirkėja
Lygiai tas pats, televizorius 85 coliu ir iš varlė pinigai į balą. O įdomiausia, kad iškart siūlo apsidrausti turta ir per draudima tvarkytis. Manau, kad jie tyčia ideda sudaužytas prekes per kurjerius o paskui pirkėja laužia apgaudinėti draudima
Man irgi taip buvo.
@BMW vairuotojas
Man ir panašei buvo.
@OPEL vairuotojas
mano šakės nulūžo
REKLAMA
REKLAMA
Pirkdami internetu neapsigaukite: pinigų negrąžina, nors prekes atveža sudaužytas ar apgadintas