Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) šiemet siekė 10 mln. eurų, pernai nuostolis buvo 0,6 mln. eurų.
Pelningai veiklai didžiausios įtakos padarė išaugusios veiklos pajamos ir 5,9 proc. sumažėjusios sąnaudos, o išaugusias pajamas lėmė per paštomatų tinklą keliavusių siuntų srauto augimas 49 proc. iki 3,95 mln., didėjęs į Lietuvą iš užsienio siųstų siuntų skaičius, taip pat vasarį įsigaliojusi nauja pašto paslaugų kainodara.
„Siuntų augimą lėmė Lietuvoje išpopuliarėjusi ir tebeauganti elektroninė prekyba, didėjantis paštomatų kaip siuntų pristatymo kanalo populiarumas“, – teigia Lietuvos paštas.
Tradicinių pašto paslaugų – laiškų siuntimo ir prenumeratos pristatymo – paklausa ir toliau smarkiai traukėsi – jų apimtys šiemet sumenko 24 proc., o vien tik laiškų – 36 proc. iki 7 mln. vienetų.