Pasak korporacijos pranešimo, grynasis pelnas per trijų mėnesių laikotarpį, pasibaigusį rugsėjį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo nuo 434,3 mlrd. iki 1,28 trln. jenų, pardavimų pajamoms didėjus 24 proc. iki 10,6 trln. jenų.
Liepos-rugsėjo mėnesiais „Toyota“ pardavė 2,85 mln. automobilių – 8,4 proc. daugiau nei prieš metus.
Dėl didelės jos produkcijos paklausos, ypač Japonijoje, Šiaurės Amerikoje ir Europoje, „Toyota“ išgyvena siautulingus metus. Gamyba gerokai atsigavo, palyginti su praėjusiais metais, kai automobilių sektorius buvo susidūręs su rimtomis puslaidininkių stygiaus bei logistikos problemomis.
Korporacija pagerino įplaukų per šiuos finansinius metus prognozę nuo 38 trln. iki 43 trln. jenų, grynojo pelno – 2,58 trln. iki 3,95 trln. jenų. Automobilių pardavimų planas liko nepakeistas – 11,38 milijono.