Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kodėl vasarą tokie įvykiai nepasitaiko dėl pilotų įgūdžių kaltės ar vėjo. Aišku, kad kelio danga, o žiema ji būna slidi.
niekada nepasakys tiesos. Yra teke skristi, kai pries nusileidima papraso pilnai isjungti mobiliuosius, dar patikrina ar tikrai isjungei. Atsakymas kodel taip reikia, nes lektuvas leisis tik su autopilotu. Gal bandymus kokius daro, apie kuriuos nieko nesako ir nepasakys.
Joks tyrimas Lietuvoje nebevyksta trumpiau nei metus, o gal tiksliau - nei penketą metų. Matomai, neišimtis ir oro uosto takas.
čia kokių avialinijų lėktuvas, kuris be skiriamųjų ženklų? nenustebsiu jei paaiškės kad tai nurašytas lėktuvas surinktas iš donorų kurį pilotavo pigiai apmokamas pilotas neturintis patirties + nevalytas nusileidimo takas = situacija.
Skraidykite lėktuvais - gyvensite ilgai ir laimingai!!!
@Reklama
Ir linksmai!!!
Kaip lėktuvas turi žinoti ar takas slidus? Panašu, jau linksta kaltinti ekipažą dėl suprantamų priežasčių.
Čia pavojingas incidentas, pažeidus lėktuvo korpuso vientisumą, galėjo būti pažeista hidraulika, tada neįmanomas lėktuvo valdymas.Be to, galėjo kilti gaisras. Įgulai ir keleiviams labai pasisekė, nes kartais tokių incidentų pabaiga būna labai tragiška.
Geriau papasakokit kas ir kaip LALą išparceliavo.
BMW varuotojau, tai čia tu vėl su savo užnešimais nusileidinėji?! Kiek kartų galima aiškinti, važiuok į trasą treniruotis kaip reikia palei žemę skraidyti, o ne su keleiviais kelio ženklus rankiok!
Ten varna apsimetęs ufo.
Paviešino pokalbį su nuo tako nuslydusio lėktuvo pilotu: štai ką pasakė