Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Dėl netvarkingo tako suvers kaltę pilotams, neaišku, kokia buvo lėktuvo techninė būklė, meteorologinės sąlygos taip pat buvo prastos. Incidentą tirs net visus metus, o siaube.
Sukurti incidentui ištirti grupe,aukštos kvalifikacijos specialistu,grindos,valstybinių kelių priežiūros,meteorologijos,darbo inspekcijos(atstovaus pilotams)seimo nariu.Pirminis neoficialus-galimai kalta baltarusiška tranzitinė nelegaliai iškrauta kenoje druska,arba ir aerouosto darbuotoju aplaidumas maišant nekokybiška vandenį su minėta druska iš nedraugiškos šalies,gali būti iškelta byla su straipsnių terorizmas,prieš laisva demokratiška valstybe.Grupės vadovu bus paskirtas daugumai prabalsavus seime už kelininka svernelį.Finansu min.skirti neribota finansavima,mokymams,diskusijom su visuomeninėmis organizacijomis,suteikiant patalpas valdovų rūmuose.Prašymas žiniasklaidai,neskleisti dezinformacijos,dėl kurios gali nukentėti seimo reputacija.Tyrimas gali užtrukti,prašyčiau kantrybės.
Koks pašalinis aukštas objektas stovėjo šalia nusileidimo tako, kad pasiekė išplėšti lainerio papilvėje skylę?
Lektuva stabde zalieji kad smalkes patikrint
O kada jie turi daugiau laiko, kaip kavą gerti turi laiko ir visko.
Pas mus jug žiemos metu kelio dangos keičiasi minutėm,lyja tuoj iš karto šąla. Tas pats ir su mašinų keliais,niekam nerūpi. O čia lėktuvų takų neprižiūrėt,tragedija. Mokėkit žmonėm normalias algas ir nusileidimo takai bus prižiūrėti,sausi,be vandens,be ledų. Tai dabar metus laiko galvokit,kaip geriau paruošti nusileidimo takus šalčio metu.
Asilams - ir iki to leidimosi, ir po jo kiti lėktuvai leidosi BE PROBLEMU. Kilo irgi be problemu.
Beje, vėjo beveik nebuvo, kritulių irgi, takas buvo šlapias (gana dažnas atvejis VNO), bet ne apledėjes. 99% piloto problema, 1% - techninis gedimas.
Beje, vėjo beveik nebuvo, kritulių irgi, takas buvo šlapias (gana dažnas atvejis VNO), bet ne apledėjes. 99% piloto problema, 1% - techninis gedimas.
@Idiotams
Soninio vejo komponentas tuo metu buvo 14 mazgu, kai tokio orlaivio maksimalus soninio vejo komponentas gali buti iki 38 mazgu. Vejo itaka siam incidentui buvo minimali. Beje orlaivis pasisuko i vejo krypti, buvo nukrype nuo centrines tako linijos ir per agresyvus orlaivio krypties koregavimo veiksmai privede prie visiskos orlaivio kontroles praradimo. Panasu i sistemine bendroves mokymu ir igulos nariu planavimo klaida. Pirma- mokymai simuliatoriuje mokina kaip valdyti orlaivi tokiom salygom. Antra- matomai abu ekipazo nariai turejo mazai patirties, todel prarado orlaivio kontrole. Gali buti, kad orlaivis turejo gedima stabdziu sistemoje, bet velgi tinkamai apmokytas ir patyres ekipazas butu i tai atsizvelges ir atitinkamai suplanaves orlaivio tupima.
@kliauza
Profesionalus vertinimas
Respekt.
Respekt.
@Idiotams
Kai mašina tiesiojoje slysta,kaip sakoma juzu eina i bordiura,žinok kaltas pats vairuotojas kad ne tuos batus apsimovė laikydamas vairavimo egza.
@Idiotams
Pilotas buvo patyręs tavo žiniai gudragalvi.Nežinote bet kalbate apie pilotų kompetencijas.
Kilimo ir nusileidimo takas turi turėti vandenį nuvedančius latakus. Esant dideliam greičiui tarp ratų ir tako susidaro plonas vandens sluoksnis, per kurį lėktuvas gali čiuožti kaip ledu. Ir aišku, gerai nuvalytas takas. Dėl to jau buvo katastrofų.
@Aerodromas
Kada VNO tokia katrastrofa buvo. Primink.
,,...reikėjo sustabdyti greitį..."
O prieš piloto ,,tikrai taip " pokalbių įrašas neišsisaugojo?
O prieš piloto ,,tikrai taip " pokalbių įrašas neišsisaugojo?
Chuliganiškas vairavimas?
Pilotas ant žemės su normaliu auto ( galu varomu) važinėja?
Pilotas ant žemės su normaliu auto ( galu varomu) važinėja?
Paviešino pokalbį su nuo tako nuslydusio lėktuvo pilotu: štai ką pasakė