Elektrinių paspirtukų entuziastas ir „Beaster” ženklo atstovas Eimantas Vasaitis įvardija dažniausiai pasitaikančius elektrinių paspirtukų gedimus ir pataria kaip jų išvengti.
1. Nelaikykite paspirtuko drėgnoje patalpoje
„Paspirtukai vis dar laikomi šaltuose balkonuose ar rūsiuose, o tai labai neigiamai atsiliepia jų būklei. Tad dažnai taisome gedimus, susijusius su drėgmės padariniais. Po žiemos įprasta bėda - visiškai išsikrovusios baterijos, kurių jau neišeina atgaivinti. Norint, kad baterija po žiemos veiktų, ją pasibaigus sezonui reikėtų įkrauti bent 50 procentų ir palaikyti šį lygį. Sezono metu dažniausiai taisome pradurtas padangas, įprastai tai lemia neatsargus vairavimas”, - kalbėjo specialistas.
2. Bent kartą per metus patikrinkite stabdžius
Anot vyro, svarbu profilaktiškai skirti dėmesio elektrinių paspirtukų ratų guoliams, stabdžiams.
„Atsipalaidavęs stabdžių mechanizmas ar nusidėvėjusios stabdžių kaladėlės - vietos į kurias reikėtų atkreipti dėmesį bent kartą per metus. Priklauso kaip dažnai važinėjate paspirtuku. Jei kasdien važiuojate ilgesnius atstumus, tarkime į darbą, atkreipkite dėmesį į ratų guolius, jie gali nusidėvėti per du, tris metus. Kiek įdėsite meilės ir priežiūros, tiek paspirtukas jums tarnaus”, - kalbėjo specialistas.
3. Teisingai įkraukite paspirtuko bateriją
Paspirtukų entuziastas taip pat pasidalino patarimais, kurie leis išlaikyti ilgiau veikiančią paspirtuko bateriją.
„Paspirtuko baterija yra bene lepiausia jo dalis. Svarbu ne tik ją tinkamai įkrauti, bet ir jos neperkrauti. Jei baterija jau įkrauta, atjunkite ją iš tinklo. Taip nebus aktyvuoti nauji įkrovimo ciklai, kurie mažina baterijos veikimo trukmę. Nėra gerai palikti bateriją krautis per naktį. Taip galite ją pažeisti. Artėjant vasarai svarbu vengti baterijos perkaitimo - nepalikite paspirtuko saulėje ar neapkraukite bereikalingai baterijos per ilgai važiuodami į kalną”, - patarimais dalinosi atstovas.
4. Būtinas tinkamas padangų slėgis
Specialistas pataria, jog norint išvengti bereikalingų finansinių išlaidų, prieš naudojant paspirtuką naujiems vartotojams būtinai perskaityti įrenginio aprašą.
„Paspirtukas techniškai sudėtingas įrenginys, turi daug judančių funkcinių mazgų, kuriuos reguliariai reikia patikrinti. Ar paveržti varžtus, patempti stabdžių troselius, alyva sutepti judančius mechanizmus. Nuolat tikrinkite padangų slėgį, nes važiuojant pustuščiomis padangomis apsunkinamas variklio darbas, baterija greičiau išsikrauna. Vis tik svarbiausia ir paprasčiausia ką galime padaryti prieš pradėdami naudoti paspirtuką - perskaityti įrenginio aprašą”, - teigė „Beaster“atstovas.
Anot paspirtukų entuziasto, vis dažniau tenka sulaukti prašymų patobulinti gamyklines konstrukcijas - norima individualaus dizaino ar išskirtinio funkcionalumo GPS imtuvų.