Pasak abiejų įmonių vadovo Andriaus Latvio, sprendimas mažinti darbuotojų skaičių buvo priimtas įvertinus visos grupės tikslus ir pertvarkos pobūdį, teigiama „Panevėžio kelių“ pranešime.
„Bendrovėse įdiegtas projektinis valdymas bei procesų skaitmenizacija leidžia suefektyvinti įmonių veiklą, todėl dalies darbuotojų tenka atsisakyti. Sprendimas dėl darbuotojų skaičiaus mažinimo ir atleidimo kriterijų buvo priimtas po konsultacijų su Darbo taryba ir profesine sąjunga, gavus jų pritarimą“, – pranešime sakė A. Latvys.
Pasak jo, įmonės planuoja atleisti dalį kelio darbininkų, mašinistų, vairuotojų ir kitų specialistų.
Lapkričio pradžioje „Panevėžio keliai“ Užimtumo tarnybą informavo, jog planuoja atleisti 49 darbuotojus. „Sodros“ duomenimis, šiuo metu įmonėje dirba 493 žmonės.
„Panevėžio keliai“ rugsėjį skelbė, jog efektyvindama veiklą ir prisitaikydama prie rinkos poreikių per artimiausius kelis mėnesius pertvarkys grupės kelių statybos įmones „Panevėžio keliai“, „Ukmergės keliai“, „Aukštaitijos traktas“, „Keltecha“, „Dangų emulsija“ ir „Zarasų automobilių keliai“, taip pat Visdievų ir Paversmio karjerus.
Anot „Panevėžio kelių“, bus atsisakyta perteklinių funkcijų, pagreitės sprendimų priėmimas ir sumažės projektų valdymo sąnaudos.
„Panevėžio keliai“ pernai patyrė 6,045 mln. eurų konsoliduotų grynųjų nuostolių – 4,7 karto daugiau nei 2019 metais, grupės pajamos sumažėjo 13 proc. iki 169,109 mln. eurų.
Grupė tiesiogiai ir netiesiogiai valdo maždaug 30 kelių ir geležinkelių statybos, nekilnojamojo turto plėtros, bendrųjų statybos darbų įmonių, jai priklauso ir viena didžiausių šalyje statybos bendrovių Panevėžio statybos trestas (PST).