Profesionalumas, kokybė ir nuoseklumas – reklaminių plotų pasirinkimas
Informacijos, įskaitant ir reklamą, kiekiai didėja, rodos, dienomis, konkurencija – taip pat, tačiau naujausių tyrimų duomenys atskleidžia įdomius ir netikėtus rezultatus – vartotojų palankumas reklamai auga. „Kantar Media Reactions 2024“ tyrimo duomenimis, 2016 tesiekęs 19 %, dabar vartotojų, palankiai vertinančių reklamą, kiekis yra išaugęs iki 47 %.
Tai, žinoma, nereiškia, kad bet kokia reklama yra tinkama – atvirkščiai. Palankumas reklamai didėja dėl kelių priežasčių, o tarp jų – tai ir reklamos kūrėjų profesionalumas ir kūrybiškumas, ir tinkamas reklamos kanalų, kuriuose transliuojama reklama, pasirinkimas.
Visą kūrybinį potencialią tenka pasitelkti prieš žiemos šventes – tai vienas intensyviausių laikotarpių, ne tik pardavimų, tačiau ir reklamos atžvilgiu, o patraukti vartotojų dėmesį ir išsiskirti tampa itin sunku. Į emocijas suponuojančios, išradingos reklamos konkuruoja dėl auditorijos dėmesio, ekranai ir stendai užpildomi šventiškais vaizdais ir specialiais pasiūlymais, o reklamos kampanija, strategiškai paskirstyta skirtinguose reklamos kanaluose, tampa kaip niekad svarbi.
Reklamos kampanijos, įgyvendinamos skirtingose, tačiau tikslingai pasirinktose, reklamos medijose pasiekia didelę auditoriją – tuos, kurie naudojasi skirtingais kanalais. Nuosekli ir vieninga žinutė, transliuojama keliose ar daugiau reklamos priemonių, sukuria efektyvią, tikslinį vartotoją pasiekiančią kampaniją, didina prekės ženklo matomumą ir žinomumą. „Analytico“ duomenimis, net 62 % vartotojų, matančių reklamą skirtinguose reklamos kanaluose, tikėtina, įsigyja produktus ar paslaugas kiekvieną savaitę. Kitaip sakant, reklama skirtingose medijose pasiekia potencialius klientus – nuo prekės ženklo atpažįstamumo kūrimo iki pardavimų skatinimo.
Renkantis reklamos plotus kampanijai derėtų atsižvelgti į pagrindinius aspektus: tikslinę auditoriją (kokiems reklamos kanalams, pavyzdžiui, ji teikia pirmenybę), reklamos kampanijos tikslą, įmonės pozicionavimą ir, žinoma, patį reklamos ploto matomumą ir pasiekiamumą. Strategiškai suplanuoti reklamos plotų deriniai kartu su profesionaliai sukurta, kūrybiška ir kokybiška reklama kuria įsimintiną žinutę ir padeda išsiskirti informacijos sraute.
Pavyzdžiui, itin efektyvus ir vieningą, matomą reklamos žinutę kuriantis yra lauko ekranų miestuose ir reklamos radijuje derinys. Net 69 % laiko radijo yra klausomasi ne namuose – dažniausiai automobilyje, darbe ir pan. („Nielsen“ duomenimis). Būtent dėl šios priežasties lauko reklamos ir reklamos radijuje kombinacija reklamos kampaniją padaro matomą ir girdimą – dinamiškus vaizdus lauko ekranuose miestuose papildo garsinė reklama radijo stotyse, taip kurdama prekės ženklo matomumą ir atpažįstamumą. Taip pat efektyvi yra reklamos radijuje ir reklaminiuose stenduose sintezė, pasiekianti vartotojus ilgesnių kelionių automobiliu metu.
Norėdami pasiekti pozityviai nusiteikusią auditoriją, reklamą lauko ekranuose galite derinti, pavyzdžiui, su reklama vandens parke, kuri kurs teigiamas asociacijas su reklamuojamu prekės ženklu. Tradicinė ir, galima sakyti, laiko patikrinta efektyvios kampanijos galimybė – tai reklama radijuje ir televizijoje, pagal tikslinę auditoriją pasirenkant tiek radijo stotį, tiek televizijos kanalą. Palankiai vartotojų vertinama reklama ne namuose („Kantar“ duomenimis) siūlo daugybę įvairių reklamos plotų pasirinkimų – pavyzdžiui, reklama lauko ekranuose ir ant viešojo transporto kuria kūrybišką ir matomą reklamos kampaniją mieste, reklama viešojo transporto viduje ir autobusų stotyse pasiekia dėmesingus, laiko reklamos žinutei įsisavinti turinčius vartotojus, o reklama verslo centruose suderinta, pavyzdžiui, su reklama tinkančiose radijo laidose, patraukia tikslinės verslas-verslui (B2B) auditorijos dėmesį.
Greitai kintančiame, fragmentuotame reklamos pasaulyje vieninga, kūrybiška ir matoma reklamos kampanija padės pasiekti užsibrėžtų tikslų, kurti prekės ženklo atpažįstamumą ir išsiskirti nesibaigiančiame informacijos sraute.
OWEXX reklaminiai plotai – didžiausias reklamos plotų pasirinkimas Lietuvoje ir galimybės pasiekti efektyvius rezultatus
Didžiausias reklamos plotų pasirinkimas Lietuvoje, įvairūs reklamos plotai Lietuvoje ir Latvijoje, reklamos kampanijų planavimas ir organizavimas, reklaminių klipų kūrimas, profesionalios konsultacijos – OWEXX reklaminiai plotai siūlo kokybiškas, plataus spektro reklamos paslaugas, kurios leis kurti ryškią ir matomą reklamos žinutę.
Aukščiausios kokybės lauko ekranai Lietuvoje, reklaminiai stendai ir reklaminės priekabos, reklamos ekranai vandens parke, medicinos įstaigose ir prekybos centruose, reklamos plotai oro uostuose, verslo centruose, vandens parke, ant viešojo transporto ir transporto priemonių viduje, reklama radijuje ir televizijoje bei internete – OWEXX reklaminių plotų pasiūla leis išsirinkti Jums tinkamas ir Jūsų tikslinę auditoriją pasiekiančias reklamos priemones. O jei nežinote, nuo ko pradėti – OWEXX reklamos profesionalai suplanuos reklamos kampaniją. Beveik 30 metų patirtis reklamos rinkoje leidžia priimti sprendimus, kurie veikia.
Nuosekli reklamos strategija ir tikslinga reklamos žinutės sklaida tinkamuose reklamos kanaluose užtikrina optimaliai išnaudotą reklamos kampanijos potencialą, sėkmingus rezultatus bei prekės ženklo matomumą. Pasitikite šventinį laikotarpį žinodami, kad Jūsų žinutė atkreips dėmesį ir pasieks tikslinę auditoriją – reikiamose medijose, reikiamu laiku.
OWEXX reklaminiai plotai https://www.reklaminiaiplotai.lt/