Nekilnojamojo turto rinkai išgyvenant krizę, butų ir namų pardavėjai išradingai kuria pirkėjų pritraukimo programas. Pasitelkę visas įmanomas rinkodaros paslaptis pardavėjai skatina pirkti dvejojančius pirkėjus.
Tikisi didesnio kainų kritimo
Ekonominė krizė privertė NT agentus rūpintis ne tik siūlomo buto ar namo reklama, bet dar ir įvairiais priedais bei dovanomis pirkėjams. Būtent tokiu būdu jie tikisi paskatinti klientą apsispręsti pirkti dabar, o ne delsti.
Krizės metu delsiančių pirkėjų vis daugėja, nes žmonės tikisi didesnio kainų kritimo, tad vis atideda planuotą buto pirkimą. Tuo tarpu statybos bendrovių siūlomos nuolaidos ir dovanos leidžia pirkėjui pasijusti tam tikru situacijos šeimininku ir toliau tikėtis dar didesnių nuolaidų.
Peržiūrėjus paskutinių mėnesių World–Estate.com duombazę matyti, kad situacija tampa tokia, kai abi pusės seka viena kitos veiksmus ir laukia, kuri greičiau nusileis. Priklausomai nuo noro ir pasiryžimo rizikuoti, vieni pirkėjai sutinka su pirmu geresniu pasiūlymu, kiti visgi linkę rizikuoti ir laukti dar geresnių dovanų.
Tiesa, dažniausiai šią kovą laimi pardavėjai, sugundydami klientą dovanomis. Labiausiai teigiamą sprendimą verčia priimti žinia, kad akcijos trumpalaikės, kad pirkėjas turi mažai laiko dvejoti.
Dovanoja naują automobilį
Vienas populiariausių šiuo metu skatinimo pirkti būdų – dovanojamas naujutėlaitis automobilis. Kai kurios agentūros žada nemokamai įrengti virtuvę, įdiegti namų apsaugos sistemą, nemokamą draudimą ar tiesiog nuolaidas už pirmuosius kvadratinius metrus (pvz., pirmojo kvadratinio metro kaina tik 1 euras). Priklausomai nuo buto kainos nuolaida gali būti apie 10 tūkst. eurų ir daugiau.
Taip pat statybos rangovai organizuoja privačius arba kitaip vadinamus „flash“ pirkimus, kurių metu nekilnojamąjį turtą galima įsigyti iki 30 proc. pigiau. Tokie pasiūlymai būna trumpalaikiai ir galioja tik iš anksto užsiregistravusiems pirkėjams.
Siūlo geresnes sąlygas paskolai
Dovanomis ir nuolaidomis viliojami ir antrinio būsto (poilsio rezidencijų, vilų) prestižinėse poilsiavietėse pirkėjai. Štai viena Prancūzijos NT agentūra klientams siūlo nuolaidas partnerių paslaugoms. Pavyzdžiui, geresnes sąlygas paskolai iš banko paimti ar nuolaidas namo priežiūros mokesčiui.
Nekilnojamojo turto agentūrų specialistai patvirtina, kad dinamiškos kampanijos leidžia išvengti per didelio pardavimų kritimo, todėl verta pirkėjus vilioti bet kokiomis priemonėmis. Žmonės nelieka abejingi dovanoms ir geriems pasiūlymams, tikrai dažnas potencialus pirkėjas susigundo pasiūlymu gauti dovanų naują maždaug 10 tūkst. eurų kainuojantį automobilį ar kitaip sutaupyti įsigyjant nekilnojamąjį turtą.
Be to, News.World-Estate.com specialistų manymu, šiuo metu investicija į NT kaip niekada gera, nes siūlomos nuolaidos ir dovanos apsaugo nuo praradimų perparduodant NT.