Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Ir euru praplove...LOL
Gaki iškart Lietuva pradėt kaupt lėšas tos trasos kapitaliniam remontui,nes praėjus kokiem 5-10 metų,po tos trasos atidarymo, ten viskas išsiklaipys.Lietuviai kelių nemoka normaliai statyti,o geležinkeliai jiems čia išvis kosmosas.
Na,jei lietuviai stato,tai po 5metų reik
Na,jei lietuviai stato,tai po 5metų reik
Nugrubnagių šalis
Nzn bet prie sovietų greičiau projektai judėjo...apmaudu
Nu jo, kur jau jūs nebaigsit, tokios sumos eurų vartosi. Tas prjektas turbūt jei ne keliasdešimt tai keliolika milijardų tikrai atsieis. Ir daugiau nei pusė tų lėšų bus išvogta, išgrobstyta, išsidalinta
Kokį gryba pjauni zurnaliuge? Pažiurek vakarykstes zinias ir pamatysi, kad nei pinigu yra ir nei projektas bus iguvendintas laiku. Išmok skaityti ir rinkti fatus, loozeri!
@tiesa Trijų aukščiausiųjų audito institucijų vertinimu, norint visiškai užbaigti „Rail Baltica“ projektą, reikia papildomų 19 mlrd. eurų. Atsižvelgiant į naujausius kiekvienos šalies projektų biudžetus ir jau skirtus pinigus, Estijoje reikia 2,7 mlrd., Latvijoje – 7,6 mlrd., Lietuvoje – 8,7 mlrd. eurų.
@Kapinių sargas „Vadinasi, paimsi pinigus iš tų sričių, kurios susiję su paslaugomis, pas mus susiję – švietimas, sveikatos apsauga, socialinė apsauga“, – aiškino MRU Viešojo administravimo instituto vadovas Andrius Stasiukynas.
tai karinis objektas. Plius, lengvas priėjimas prie LITUVOS, paskatins svetimtaučių imigraciją - tai dar vienas faktorius grėsmingas sparčiausiai nykstantiems lituviams.
@.... Lietuvoje laisvai gali gyventi 20 mln. Žmonių ir taip biudžetas būtų pilnesnis ir keliai lygesnis...nenorėk kad dabar kiekviena kaimo bakuze turėtų lygų asfaltą...LOL
Tikim, tikim, dabar tai tikrai tikim.
Matyt dabar lenktyniaus su stadionu ...
čia, o ne reklama...:d laiku :d...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų