„Manome, kad naujos kartos „Leon“ bus rimtas žaidėjas kompaktinių automobilių rinkoje ir sudarys konkurenciją daugiamečiui šios klasės lyderiui „Golf“. Tai kur kas jaunatviškesnis ir ne toks konservatyvus automobilis, todėl tikimės patraukti jaunesnių pirkėjų dėmesį,“ – šio automobilio pristatymo metu sakė oficialaus „Seat“ automobilių importuotojo, „Autojuta“ pardavimų vadovas Vytautas Švedas.
Kaip teigia gamintojas, tai pats technologiškiausias automobilis visoje „Seat“ gamoje ir yra technologinis flagmanas.
Pradinė „Leon“ modelio kaina Lietuvoje su visais mokesčiais prasideda nuo 17,5 tūkst. eurų. Jau dabar galima įsigyti ne tik hečbeką – pirkėjai gali rinktis ir modelius universalo kėbulu, jį teks mokėti maždaug tūkstančiu eurų daugiau.
Ketvirtoji „Leon“ karta gaminama ant modifikuotos „MQB Evo“ platformos. 5 durų hečbekas, palyginus su pirmtaku pailgėjo net 86 mm, o universalas „Sportstourer“ už pirmtaką tapo net 93 mm ilgesnis.
Pirmosios trys „Leon“ kartos po pasaulį pasklido daugiau kaip 2,2 milijonų tiražu ir gamintojas užtikrintas, kad naujos kartos „Leon“, nepaisant epidemijos ir dėl to smarkiai pristojusios ekonomikos visame pasaulyje, pratęs savo pirmtakų sėkmės istoriją ir taps populiariausiu visų laikų „Leon“ modeliu.