Naujasis „C-Class“ modelis išlaikė elegantiškas pirmtako linijas ir rafinuotas proporcijas. Tiesa, dabar jo grotelės bei priekiniai ir galiniai žibintai pasižymi drąsesnėmis linijomis. Tuo tarpu stogo linija tapo žemesnė ir glotnesnė, todėl dabar modelis iš profilio dar labiau primena kupė kėbulą.
Ankstesnis C klasės modelis savo segmente buvo išskirtinis dėl aukštos klasės interjero, tačiau naujasis modernų prabangos suvokimą pakelia į naują lygį. To buvo galima tikėtis, nes jame pritaikyta labai daug „S-Class“ flagmane naudojamų dizaino sprendimų.
Stipresnis ryšys su savininku
Lengvų formų prietaisų skydelis yra sparno formos ir tarsi apgaubia vairuotoją ir keleivį. Kaip ir ankstesnėje kartoje, ventiliacijos angos čia taip pat išraiškingos. Didžiausias pokytis bus jaučiamas salone, kur yra centrinis aukštos raiškos jutiklinis ekranas. Standartinėje įrangoje montuojamas 11,9 colių skersmens ekranas – jis yra vertikalus, todėl labai patogus naudoti navigaciją bei kitas funkcijas.
Kaip ir naujame „S-Class“ modelyje, C klasė turi antrosios kartos MBUX vartotojo sąsają. Todėl šie ekranai sukuria vientisumo įspūdį, nors fiziškai nėra sujungti. MBUX leidžia balsu nusistatyti kelionės tikslą, keisti temperatūrą salone ir valdyti kitas automobilio funkcijas.
Vairuotojui padės technologinės naujovės
Nuo šiol tiek benzininiai, tiek dyzeliniai naujojo „Mercedes-Benz C-Class“ varikliai turės turbinas ir 48 voltų hibridinę sistemą. Ji leis važiuoti išjungtu varikliu, kai reikia tik palaikyti greitį. Taip pat regeneruos energiją stabdant ir padės varikliui, kai reikės daugiau galios.
Šis sprendimas leidžia ne tik gerokai sumažinti degalų sąnaudas, tačiau variklis su „Start/Stop“ režimu užsiveda ir užgęsta beveik nepastebimai. Naujoviški sprendimai pasitelkti ir turbinoms. Patobulinta jų dvigubos sparnuotės konstrukcija, o pati jos technologija buvo sukurta bendradarbiaujant kartu su „Mercedes-AMG Petronas“ F1 komanda.
Naują vairavimo komforto lygį leis pasiekti išmanūs „Digital Light“ žibintai, kurie pagal aplinkos sąlygas, kitus eismo dalyvius ir navigacijos informaciją gali keisti šviesos spindulį. Viename žibinte sumontuota 1,3 mln. mikroveidrodėlių, kurie laužia spindulį ir naktį neakina kitų vairuotojų, tačiau geriau apšviečia posūkius.
Dar vienas iš „S-Class“ flagmano perimtas sprendimas – vairuojamoji galinė ašis. Važiuojant mažu greičiu, galiniai ratai pasisuka į priešingą pusę nei priekiniai ir leidžia apsisukti mažesnėse erdvėse. Tuo metu važiuojant greitai, galiniai ratai kiek pasisuka ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, todėl sukuria ilgos bazės automobilio įspūdį ir užtikrina stabilumą.
Lietuvoje naujųjų „Mercedes-Benz C-Class“ modelių kaina prasideda nuo 45 tūkst. eurų, jiems suteikiama 5 metų garantija.