Tačiau „Maxima“ atstovai žada netrukus pristatyti naują akciją.
Kas savaitę prekės už 1 centą nebus
Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi kaunietė Gerda, gana dažnai apsiperkanti prie namų esančioje „Maxima“ parduotuvėje.
„Esu lojali pirkėja ir pastebėjau, kad nebėra prekių už viena centą. Įdomu, dėl ko tokie pokyčiai, kas laukia pirkėjų ir ko nebesitikėti.
Tikrai kiekvieną savaitę būdavo viena prekė už centą ir nuo Naujųjų nebėra, kažin, ar daugiau ir nebebus, ar tokia akcija dar kada sugrįš“, – svarstė skaitytoja.
Ji pasakojo, už 1 centą yra pirkusi konservuotų kukurūzų, sausainių, tortilijų, kavos, guminukų, šokolado, arbatos ar net vytintos dešros.
Prieš metus „Maxima“ skelbė, kad keitėsi lojalumo kortelės „Ačiū“ naudos.
„Esmine lojalumo kortelės nauda tampa ir jau nuo šiandien tinklo parduotuvėse visų pirkėjų laukia po pertraukos grįžusi akcija „Su „Ačiū“ beveik už ačiū“, kurios metu perkantys už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele kiekvieną savaitę vis kitą prekę galės įsigyti vos už 1 centą“, – tuo metu pranešė prekybos tinklas.
Nutraukė dėl ruošiamos naujienos
„Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė naujienų portalui tv3.lt patvirtino, kad nuo praėjusių metų pabaigos minėta akcija nebevyksta.
Akcija visose tinklo parduotuvėse vyko metus. Pirkdami už 30 eurų mūsų pirkėjai galėdavo tik už vieną centą įsigyti savaitės prekę, už 60 eurų – dvi prekes, už 90 eurų – tris prekes.
Esą per metus mūsų pirkėjams beveik už ačiū padovanota šimtai tūkstančių arbatos, kakavos, sulčių, konservuotos bakalėjos, grikių, saldainių, sausainių ir kitų itin mėgstamų prekių.
„Beje, pirmąkart šis akcijos formatas dienos šviesą išvydo dar 2021 m. ir buvo išties vertinamas pirkėjų, o vėliau taikytas tik naujų arba atnaujintų parduotuvių atidarymo proga.
Akcijos nutraukimo priežastis – ruošiame visai naują veiksmą lojaliems klientams“, – paaiškino I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Ji tikino, kad tinklas ir toliau sieks išlaikyti lojalumo programą su didžiausiomis pridėtinėmis vertėmis rinkoje ir nuolat galvoti apie ilgalaikes naudas, kurios padėtų visiems pirkėjams kasdien reikšmingai sutaupyti.