• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirkėjų nusivylimui, vienas iš didžiausių šalies prekybos tinklų nuo Naujųjų metų panaikino populiarią akciją.

Pirkėjų nusivylimui, vienas iš didžiausių šalies prekybos tinklų nuo Naujųjų metų panaikino populiarią akciją.

REKLAMA

Tačiau „Maxima“ atstovai žada netrukus pristatyti naują akciją.

Kas savaitę prekės už 1 centą nebus

Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi kaunietė Gerda, gana dažnai apsiperkanti prie namų esančioje „Maxima“ parduotuvėje.

„Esu lojali pirkėja ir pastebėjau, kad nebėra prekių už viena centą. Įdomu, dėl ko tokie pokyčiai, kas laukia pirkėjų ir ko nebesitikėti.

Tikrai kiekvieną savaitę būdavo viena prekė už centą ir nuo Naujųjų nebėra, kažin, ar daugiau ir nebebus, ar tokia akcija dar kada sugrįš“, – svarstė skaitytoja.

Ji pasakojo, už 1 centą yra pirkusi konservuotų kukurūzų, sausainių, tortilijų, kavos, guminukų, šokolado, arbatos ar net vytintos dešros.

REKLAMA
REKLAMA

Prieš metus „Maxima“ skelbė, kad keitėsi lojalumo kortelės „Ačiū“ naudos.

„Esmine lojalumo kortelės nauda tampa ir jau nuo šiandien tinklo parduotuvėse visų pirkėjų laukia po pertraukos grįžusi akcija „Su „Ačiū“ beveik už ačiū“, kurios metu perkantys už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele kiekvieną savaitę vis kitą prekę galės įsigyti vos už 1 centą“, – tuo metu pranešė prekybos tinklas.

REKLAMA

Nutraukė dėl ruošiamos naujienos

„Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė naujienų portalui tv3.lt patvirtino, kad nuo praėjusių metų pabaigos minėta akcija nebevyksta.

Akcija visose tinklo parduotuvėse vyko metus. Pirkdami už 30 eurų mūsų pirkėjai galėdavo tik už vieną centą įsigyti savaitės prekę, už 60 eurų – dvi prekes, už 90 eurų – tris prekes.

REKLAMA
REKLAMA

Esą per metus mūsų pirkėjams beveik už ačiū padovanota šimtai tūkstančių arbatos, kakavos, sulčių, konservuotos bakalėjos, grikių, saldainių, sausainių ir kitų itin mėgstamų prekių.

„Beje, pirmąkart šis akcijos formatas dienos šviesą išvydo dar 2021 m. ir buvo išties vertinamas pirkėjų, o vėliau taikytas tik naujų arba atnaujintų parduotuvių atidarymo proga. 

Akcijos nutraukimo priežastis – ruošiame visai naują veiksmą lojaliems klientams“, – paaiškino I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Ji tikino, kad tinklas ir toliau sieks išlaikyti lojalumo programą su didžiausiomis pridėtinėmis vertėmis rinkoje ir nuolat galvoti apie ilgalaikes naudas, kurios padėtų visiems pirkėjams kasdien reikšmingai sutaupyti.

tv3.lt

"Padovanota" - kurgi ne...matant kainų kilimą tai už tas dovanotas prekes maxima dvigubai uždirbo per pakeltas kitų prekių kainas. Realiai sutaupyti gali tik pirkdamas akcijines prekes,kurių tau reikia. O ne pirkti už 30 eurų,kad gauti 1 euro vertės dovanėlę. Čia marketingo lochotronas - psichologinis prekybininkų triukas kurio tikslas priversti pirkėją išleisti kuo daugiau...tarkim apsipirktum už 24 eurus,bet matai akciją: pirk už 30 eurų ir gauk marinuotų agurkų slojką už 1,5 euro...suveikia vidinis godumas,tai gi nebedaug liko iki "chaliavos" ir dar porą prekių į karzinką įmeti kurių tau nelabai ir reikia..taip užuot sutaupęs tik išleidi daugiau kaip asilas su prieš nosį pakabinta morka. Tokios akcijos naudingos nebent tiems,kurie vienu apsipirkimu šiaip ar taip daug perka - visi kiti tik apsipirkdami galvoja kaip tuos 30 eurų pasiekti pirkdami kas nebūtina,kad gauti nemokamai tai ko nereikia.
Dažniausia prekių po 1 ct nebūna bent jau Kaune tai kelis kartus iš principo nebepirkau palikau visas prekes ir apsipirkau kitur ten tik garsiai skelbiai ir gražiai raso o tiesa yra kitokia nes atsiprašome prekių nebeturime kai buvo servetėlės važiavau i 3 Maximas bet visose nebuvo tai apsipirkau kitur jei skelbiate akcija tai užtikrinkit kad prekių būtų nes taip išsivaikote lojalius pirkėjus
čia dar ne viršūnė - nesvarbu, kad be akcijos vakar buvo ir akcijai pasibaigus bus viena kaina, o per akciją - net didesnė - babytės perka, svarbu, kad akcija
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų