„Luminor|DNB“ platforma besinaudojantys klientai jokių pokyčių nepatirs.
Klientų duomenų ir paslaugų perkėlimas suplanuotas paskutinį balandžio savaitgalį, 25-26 dienomis. Artėjant šiai datai klientai gaus išsamią instrukciją, kaip pradėti naudotis „Luminor“ platforma, ir „Visa“ korteles, kuriomis galės naudotis iš karto po duomenų perkėlimo.
Dalis klientų duomenų ir paslaugų į vieningą sistemą buvo perkelta praėjusiais metais, jie pradėjo naudotis „Luminor|DNB“ interneto banku.
„Šiame etape klientų prašome atidžiai perskaityti visą informaciją, kurią jau nuo vasario pradžios jie gali rasti tiek savo interneto banke, tiek el. pašte. Dalis klientų informaciją gavo paprastu popieriniu laišku. Jeigu klientai turi klausimų apie jų duomenų perkėlimą, raginame juos užduoti kuo anksčiau, nes artėjant perkėlimo datai prognozuojame didesnį konsultantų užimtumą telefonu bei intensyvesnį klientų srautą mūsų centruose”, – sako Andrius Načajus, „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas.
Klientai vieningoje „Luminor“ platformoje paslaugomis ir produktais galės naudotis iškart po paslaugų perkėlimo, prisijungę prie „Luminor|DNB“ interneto banko. Perkėlimo procesas sudėliotas taip, kad kasdienės klientų operacijos vyktų įprastu ritmu, o klientai patirtų kuo mažiau nepatogumų, pvz., klientų sąskaitų numeriai bei kortelių PIN kodai nesikeis. Visus veiksmus bankas įgyvendins automatiškai, esamos paslaugų sutartys galios, klientui nereikia fiziškai ateiti į banką.
Verslo klientams bus atnaujinti skaitmeniniai paslaugų kanalai, pasiūlyti nauji lėšų valdymo sprendimai, o daugiau informacijos jiems suteiks mūsų klientų konsultavimo specialistai bei finansų patarėjai.
„Mes kruopščiai ruošėmės pokyčiams ir intensyviai dirbome, kad klientų duomenis perkeltume kuo sklandžiau. Suprantu, kad klientams iš pradžių prireiks laiko priprasti prie naujo interneto banko bei išmaniosios programėlės. Tačiau esame įsitikinę, kad vieningu „Luminor“ interneto banku klientams bus paprasčiau naudotis, o „Luminor“ mobiliojoje programėlėje ras naujų patrauklių funkcijų, pvz., taupymo įrankių”, – sako Andrius Načajus, „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas.
Perkėlus klientų duomenis į vieningą sistemą, „Nordea Codes“ programėlė nebeveiks, o klientai prie interneto banko jungsis naudodami „Smart-ID“, mobilųjį parašą arba kodų generatorių.
Susipažinti detaliau su pokyčiais galite čia: https://www.luminor.lt/lt/duomenu-perkelimas