28,6 proc. Lietuvos Interneto vartotojų perka internetu arba internetinėse parduotuvėse.
Tai paaiškėjo tyrimų bendrovei RAIT atlikus Lietuvos gyventojų apklausą. Apklausa atlikta š.m. gegužės 10–22 dienomis, apklausta 1002 15–74 m. nuolatinių Lietuvos gyventojų.
Šiuo metu Internetu naudojasi beveik du trečdaliai (64–67 proc.) Lietuvos gyventojų. Tų, kurie naudojasi internetu buvo klausiama ar pasikeitė, ar nepasikeitė jų pirkimo internetu/interneto parduotuvėse įpročiai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai metais. Paaiškėjo, kad daugiau nei du trečdaliai (69 proc.) interneto vartotojų apskritai neperka internetu/interneto parduotuvėse. 29 proc. interneto vartotojų teigė, kad jie perka internetu/interneto parduotuvėse. 42 proc. iš jų šiuo metu teigia Internetu perkantys daugiau nei pernai metais tuo pačiu laikotarpiu. 24 proc. perka tiek pat, 17 proc. šiais metais internetu perka mažiau, 17 proc. teigia, tik šiais metais pradėjo pirkti internetu, todėl negali palyginti.
„Mūsų atlikta apklausa parodė gan spartų pirkimo internetu/internetinėse parduotuvėse augimą. Pernai metais 17 proc. Lietuvos interneto vartotojų teigė apsipirkinėjantys internetu, o šiais metais internete apsiperka 29 proc. mūsų šalies interneto vartotojų. Interneto vartotojų apsipirkimo įpročių kitimą rodo ir internetinių parduotuvių apyvartų augimas. Būtų įdomu patyrinėti kokios priežastys įtakoja šį augimą. Gali būti keletas faktorių: pirkti internetu pigiau, patogiau, greičiau, taip pat sparčiai vystosi interneto parduotuvių rinka – vartotojai turi daugiau galimybių pirkti internetu“ – duomenis komentuoja RAIT valdybos pirmininkė Inga Nausėdienė.
Tyrimas parodė, kad dažniausiai internetu perka 25–34 metų amžiaus gyventojai, taip pat žmonės, turintys didesnes pajamas (daugiau nei 1100 Lt vienam šeimos nariui), aukštąjį išsilavinimą bei didmiesčių gyventojai.