Vienas prestižiškiausių Amerikos verslo žurnalų „BusinessWeek„ („Verslo savaitė“) Lietuvos rinkodaros specialistą Liną Šimonį išrinko „social media“ (socialinės medijos) ekspertų grupės nariu.
Jo sukurta tema „Web 2.0 Marketing“ apie naujos interneto ideologijos teikiamas galimybes versle, apima daugybę naujienų, straipsnių ir naudingų blog'ų iš viso pasaulio.
„Reikiamu metu turint informacijos apie veiksmingą rinkodarą, versle galima pasiekti stulbinamų rezultatų. Rašydamas „Web 2.0 Marketing“ temą, įmonių vadovams primenu, kad tinkamai naudojantis internetu, socialiniais tinklais, blog'ais, šiandien galima užmegzti kontaktą su potencialias klientais ir sėkmingai plėtoti verslą pasauliniu mastu“, – teigė L.Šimonis.
Pagrindinis „BusinessWeek“ tikslas internete – suburti su verslu susijusius profesionalius specialistus iš viso pasaulio ir interneto vartotojams pateikti naudingą informaciją apie šiandienines verslo realijas.
Linas Šimonis – 17-os metų patirtį turintis marketingo strategijos specialistas, įmonių vadovus konsultuojantis marketingo strategijos bei naujos kartos interneto ideologijos – web 2.0 klausimais. Linas Šimonis pirmasis Lietuvoje angliško blog'o apie marketingą www.positioningstrategy.com autorius, parašęs el. knygą „The New Rules of Business Blogs“ („Naujosios verslo blog'ų taisyklės“).