Planuojama, kad modeliai sustiprins svarbiausias gamintojo gamas – sedanus bei SUV, taip pat leis tyrinėti galimybes pristatyti naujo tipo modelius: sportinius ar pritaikytus važiuoti su vairuotoju.
Automobilių gamintojas tikisi pasiūlyti elektrifikuotas visų savo modelių versijas iki 2025 m. Numanoma, jog iki to laiko pusę pardavimo apimčių sudarys elektrinę pavarą turintys modeliai. Kol kas tik tikimasi, kad iki 2050 m. kiekvienas modelis pasieks neutralumo aplinkai rodiklius nuo degalų gamybos ir logistikos iki perdirbimo, taip pat bus siekiama mažinti automobilių gamybai naudojamų medžiagų poveikį aplinkai.
Pranešama, kad „LF-Z Electrified“ modelis vairuotojams leis lengviau valdyti automobilį – šie pojūčiai pateikiami per modernias technologijas ir elektromobiliui skirtą platformą. Dėl baterijos ir elektros variklio automobilis pasiekia įspūdingų dinaminių savybių, o visų varančiųjų ratų pavara bei kitos savybės užtikrina didelę mobilumo laisvę.
Be to, automobilyje yra pažangių informacinių sistemų, kurios bus pasiekiamos „Lexus“ klientams jau netolimoje ateityje.
Nuolat tobulindamas premium hibridinius automobilius ir kurdamas tokius sportinius modelius kaip LFA superautomobilis ar kiti „F“ raide pažymėti modeliai, „Lexus“ užsitarnavo tam tikrą poziciją rinkoje. Gamintojo hibridine strategija tapo beveik du milijonai parduotų modelių, skaičiuojant nuo pat 2005-aisiais pasiūlyto pirmojo RX 400 h. Dabar gamintojas siūlo devynis hibridinius automobilius maždaug devyniasdešimtyje pasaulio šalių.
Gamintojo teigimu, automobilių pramonė yra šimtmečio transformacijos įkarštyje ir ji turės beprecedentės įtakos žmonių vertybėms bei gyvenimo stiliui – ne tik atneš mobilumo pokyčių, bet ir padės įgyvendinti Jungtinių Tautų iškeltus neutralumo aplinkai tikslus.