Pasak prokuratūros, galimi įtariamieji be reikiamo pritarimo priėmė įsipareigojimus valstybės biudžetui, sudarydami sutartis dėl geležinkelio tilto, pylimo ir centrinės keleivių stoties komplekso, taip pat „Rail Baltica“ stoties ir susijusios infrastruktūros statybos Rygos oro uoste.
Latvijos parlamentas ketvirtadienį opozicinių frakcijų deputatų siūlymu nusprendė sudaryti parlamentinę komisiją, kuri tirtų įgyvendinant projektą padarytas klaidas.
Premjerė Evika Silinia pareiškė, jog ją nustebino tai, kad ankstesnės vyriausybės nebuvo tinkamai informuojamos apie „Rail Baltica“ įgyvendinimo procesus. Ji įžvelgia trijų Baltijos valstybių bendros įmonės „RB Rail“ ir Latvijos įmonės „Eiropas Dzelzcela Linijas“ atsakomybę už projekto valdymo klaidas.
Kaip jau buvo skelbta, atnaujintomis projekto išlaidų analizės duomenimis, Baltijos šalyse jos gali siekti 23,8 mlrd. eurų, palyginti su 2017 metais numatytais 5,8 mlrd. eurų. Šiuo metu nėra aiškumo dėl tolesnio projekto įgyvendinimo ir valdymo modelio bei finansavimo šaltinių.