Kita vertus, jei pripažįsta, jog tai sukels papildomą spaudimą degalų kainoms, kuris jau stebimas pastarosiomis savaitėmis.
„Kainų augimo tendenciją lemia tai, kad visa ES liks be iki šiol pagrindinio dyzelino tiekėjo, ir teks gerokai padidinti importą iš alternatyvių šaltinių“, – sakė „Virši-A“ valdybos pirmininkas Janis Viba.
„Kalbant apie naftos produktų prieinamumą, „Virši-A“ ir dauguma kitų degalų prekybininkų Latvijoje yra visiškai pajėgūs užtikrinti reikiamas tiekimo apimtis, o produktų kilmė nebesusieta su rusiška žaliavine nafta, todėl produktų stygius negresia“, – pabrėžė jis.
„Neste Latvija“ valdybos pirmininkas Armandas Beizikis taip pat tvirtino nematąs degalų trūkumo Latvijoje grėsmės.
„Naftos perdirbimo įmonės turėjo pakankamai laiko pasirengti šių sankcijų įsigaliojimui ir pakeisti savo tiekimo grandines“, – akcentavo jis.
Latvijos degalų prekybininkų asociacijos (LATT) vykdomoji direktorė Ieva Ligerė teigė, kad padėtis Latvijos degalų rinkoje šiuo metu nėra jokių nepaprastosios padėties požymių.
„Kol kas nėra ženklų, kad degalų kainos smarkiai keistųsi. Apskritai degalų kainos didėjo nuo gruodžio pradžios“, – pridūrė ji.