Krovinių vežimas jūrų transportu per metus sumažėjo 36,4 proc., vidaus vandenų transportu – 12,2 proc., geležinkeliais – 46,1 proc., automobilių keliais – 10,6 proc., penktadienį skelbia Valstybės duomenų agentūra.
Visų rūšių transporto krovinių vežimo apyvarta per šį laiką sumažėjo 19,9 proc. Kelių transportas sudarė 87,4 proc., geležinkelių – 12,5 proc. bendros apyvartos.
Krovinių vežimas Lietuvos vidaus rinkoje ketvirtąjį ketvirtį siekė 12 mln. tonų – 10,9 proc. mažiau nei prieš metus. Kaip ir ankstesniais metais, daugiausia – 67,4 proc. – vidaus krovinių vežta vilkikais.
Tarptautinis krovinių vežimas siekė 19,2 mln. tonų – 30,3 proc. mažiau. Gabenimas vilkikais sudarė 72,9 proc., geležinkeliais – 19 proc., jūriniais laivais – 8 proc.
Per paskutinius tris 2022 metų mėnesius geležinkeliai pervežė 1,7 mln. tonų tarptautinių krovinių – 73,3 proc. mažiau nei prieš metus. Dėl apribojimų iš Baltarusijos ir į ją krovinių geležinkeliais sumažėjo 91,7 proc., vilkikais – 1 proc. iki 2,3 mln. tonų.