„Situacija yra prastoka krovos atžvilgiu, vien be karo (Ukrainoje – BNS), kuris tęsiasi savaitę, krovinių mažėjimas gali būti iki 30 mln. tonų, įvertinus sankcijas Baltarusijai. Dabar sankcijų skaičius didėja ir tas krovinio kiekis gali mažėti iki 19 mln. tonų“, – penktadienį po uosto tarybos posėdžio žurnalistams sakė jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
„Skaičiai gali keistis priklausomai nuo to, kaip sankcijos paveiks Lietuvos gamintojus“, – pridūrė jis.
A. Latako teigimu, dėl visų geopolitinių aplinkybių uostas gali netekti apie 16-19 mln. tonų tranzitinių krovinių.
„Kol vyksta karas, jokių galimybių kroviniui nei į Baltarusiją, nei į Ukrainą, nei į Kazachstaną nėra. Tranzitiniams kroviniams kelias uždarytas“, – sakė jis.
Anot uosto vadovo, finansiniai praradimai bus skaičiuojami šimtais milijonų eurų: „Įvertinus bendrai finansines pajamas, darbo vietas, socialinę aplinką. Bet be finansų yra svarbesnių dalykų šiandien“.