Sausį–birželį terminale perkrauta daugiau 260,6 tūkst. standartizuotų konteinerių (TEU), arba 9 proc. daugiau nei pernai, penktadienį skelbia KKT.
„Analizuojant konteinerių krovos statistiką matome, jog dėl konteinerių frachtų kainų augimo kai kurie kroviniai grįžta į generalinius krovinius gabenančius laivus, tad prognozuoti, ar išlaikysime panašią konteinerių krovos apimtį ir antrąjį pusmetį, sunku“, – pranešime teigė KKT vadovas Vaidotas Šileika.
Ro–ro krovinių terminale šiemet daugėjo 42 proc. iki 516 tūkst. tonų, generalinių krovinių – 37 proc. iki 335 tūkst. tonų.
„Esminis faktorius, kuris lėmė stipriai išaugusį ro–ro krovinių srautą, tai yra mūsų partnerio keltų linijos „TT – Line“ aktyvumas bei veiksmai pritraukiant krovinių srautus į Klaipėdos uostą“, – teigė V. Šileika.
Jo teigimu, Vokietijos laivybos įmonės „TT-Line“ keltų linija į Karlshamną Švedijoje birželį pasiekė visų laikų mėnesio rekordą ir per ro–ro terminalą pervežė 107 tūkst. tonų krovinių.
Skelbiama, kad pirmojo pusmečio rezultatams reikšmingos įtakos darė ir augusios plieno ir metalo gaminių, vėjo jėgainių dalių krova.
„Lietuvoje šiuo metu vykdomos kelios dešimtys vėjo energetikos projektų, o vėjo jėgainių komplektai transportuojami jūra. Tai augina ir mūsų terminalo generalinių krovinių srautus“, – teigė V. Šileika.
Pirmąjį pusmetį KKT terminaluose aptarnauti 579 laivai – 5,7 proc. mažiau nei tuo pat metu pernai (614 laivų).
100 proc. KKT valdo „Klaipėdos terminalo grupė“, kurios 96,29 proc. akcijų turi Z. Petrauskas.