Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
O jei karas? Mano bakas 70 litrų dyzelino, 1400 km trasoje, ką ta elviryklė
@Pasaka Nieko viduje elektros bangos, tikroje mikrobangų jei važiuoja
@Pasaka "fun fact" kai ruskiai isiverze i Ukraina, pirmom savaitem buvo degalu trukumas sioks toks, tai vienu momentu Kyive pagrinde su elektronkem zmones po miesta spraige
Čia kaip su tuo karu, kai kas kitus ragina į karą, o pats su familia į Graikijos bunkerį spruko.
@deja vu Kliedi iš pykčio?
@Socbwbre linkiu kad nebūtų žemės drebėjimo - tose Graikijos vieose yra seismiškai aktyvios zonos, manęs ten ir už pinigus nenuvarytum.
Lietuviskam autobane,kul leidziama vaziuoti net 130 km/h. greiciu,elektrikai juda 80-90 km/h..Paklauskite ju kodel :). Jie mados aukos ar mazochistai?
@Jo jo jo čia senesni.važinėju magistrale kasdien ir pastebiu naujus el.lekiančius 130..nebesivelka..aišku yra lėčiau važiuojančių,bet ta nuomonė kaip šunų lojimas kaime-šaršalą sukėlęs šuo jau tyli,kiti dar ambrija..
@Jo jo jo batareikė daugiau neišbezda, o aš su VDV 150 atsilošęs
Elektriniai automobiliai tai mėšlų mėšlas netik kad vargo vakarienė, bet šitiek investavęs į tą auto vistiek gauni mėšlą tik jis turi privalumą vieną kad nesmirdi kaip mėšlo krūva.
Tačiau tarnaus daug trumpiau ir būsi vergų vergas dėl elektros pakrovimo ypatingai ilgose kelionėse bus nuostabus automobilis.
O ką kalbėti dėl gedimų ir remontų šių automobilių. Jiems nėra autoservisų LT , o remontas brangus ir reikia stoti į eilę kad juos suremontuotų po 3-6-12mėnesių…
Ilga kelionė per kopas su šiais elektromobiliais!!!
@Šlamštas el.auto Niesamone
@Šlamštas el.auto Absoliutus kliedesiai
Rašo, kad šveicarų Teslų mechaninis nusidėvėjimas buvo mažesnis už VDV. Po 100 000 km tai aišku ,kad jaučiasi VDV mechaninis nusidėvėjimas, bet kaip buvo su teslų akumų elektrolitu ir kontaktais? - apie tai nieko nepasakyta, bet vis, kas nors kiek graibosi elektroje, žino, kad po tokio ciklo kinta kontaktų induktyvumas, t.y. - pralaidumas ir kad tikrai kyla varžos. O tos dalys, kurios yra vienodos VDV ir elektriniams - tos dalys turėjo nusidėvėti maždaug viendai.
@. > teslu akumu elektrolitu

Ties tuo ir ismetam eGZpierto nuomone kaip absoliucius kliedesius
@lmfao išsiardyk teslos akumą - kietieji komopnentai taip pat vadinasi elektrolitais.
Saugiklius gi pasilikti reikia.
@Dainius rašo, kad ribinis faktorius - policijos biudžetas. Bet Dubajuje, kur jie iš pinigų klijuoja aitvarus, vistiek policija naudoja VDV - pirmiausia, aišku, dėl labai karšto klimato, batareikės tokioje karštoje saulėje palikti negalima.
VDV per 3 minutes užsipylei iki kamščio ir atsilošęs mažiausiai 700 km net ir žiemą, o batareikė?
@. o batarkė sėdi ir važiuoji, kol užpiltas iki kamščio birbina savo 1.9 nuo penkių ryto. plius, batarkė iš karto šiltą orą pučia
@hmmm lauke -15, kiek toli važiuoji? pas mane 2.4 turboinjectorius, bakas 70 litrų, su pilnu baku nesuku galvos kelias dienas, o tu?
@hmmm išsivedu tave bekelę - ką darysi?
@hmmm Ateini i garaza, atjungi kabeli ir vazineji visa diena kur tau reikia, grizes namo pastatai i garaza, pajungi kabeli ir eini teleka ziuret aliuka pliurint. Net i degalines nereikia vaziuot
@easy o aš VDV įvairavau į garažą, man nereikia gaišti laiko kabelio pajungimui, ištraukiau raktą, distanciniu užrakinau, garažo durys nusileido, suvalgiau gerą vakarienę ir vietoje smegenis ėdančio teliko einu žmoną birbinti - nepalyginaimai smagiau ir sveikiau už vėpsojimą į teliką.
@. o boba išleis tiek toli?
@audrius sprendžiu aš, o ne ji.
utopija eilini karta mirsta..
BMW - gavno.
@Opel vairuotojas opelis pradeda rudyt dar neisvaziaves is gamyklos..
@gedas jau pradėjo cinkuotas leisti. Silpniausiai opel vieta- variklis.
@. Silpniausia bmv vietą vairuotojas arba medis,arba stotele
Šiaip elektriniai labai policijai praverstų, nes jie birbina dyzelius stovėdami ilgai ir užkemša filtrus. Gerai būtų elektrifikuoti tuos kurie daugiausiai nuvažiuoja - t.y. viešąjį transportą ir kt. Tuomet greičiausiai atsiperka.
@hmmm kaip parašyta straipsnyje - batareikės policijai tinka tais atvejais, kai nereikia skubėti. Važiuoja į tyrimą, vežasi kokius reikmenis, logisitka ir panašiai. Bet krauta batareikė važiuoja jau visai kitaip - batareikė jau ir taip sunkesnė už VDV, o jei dar papildomas krovinys, elektrai eina kaip vanduo.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų