Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Milijonus siunčia į ukrainą o Lietuvos keliams elgetauja iš žmonių.
@Na
O kam tu rublius siunti?
vasarą oro temperatūra 30 laipsnių ir daugiau asfaltas lydosi, o furos po 30t svorio važiuoja. Provėžos giliausios. Turi būti asfalte įrengti temperatūriniai davikliai, kurie nurodytų leidžiamą a/m svorį.
@Miegantis valdininkas
Tu gal kvailas? Padarik apribojimus furom,tuscias lentynas turesi. Ir ne 30t. O 40t. Alfalfa kokibiska reik deto,o ne small pilti.
@Vladas
Vokietijoje nei viena fura į miestą nevažiuoja, tai nori pasakyti kad ten tuščios lentynos? Furos veža į logistikos sandėlius kurie yra už miesto o į parduotuves vežioja busiukai ir maži sunkvežimiai.
@Miegantis valdininkas
Tuos furistus reiktu apmažinti važiuoja autostradoje kaip idijotai daugiau geležinkelį naudokit
Tikrai ,kur milijardai skirti ,ieškokite kas išvoge ,nuo 2004m ,čia vagys pavoge pinigus svaigsta . Na greit karo tribunolai prasides ne vienas bus pakartas konservas tvartinis.
@Žmogus suverenas
; iš JŪSŲ komentaro matosi, kad nieko nežinote nei apie [suverenus], nei apie žmones. Esate ASMUO.
Ojojoi
@Źmogus ne asmuo
; taip, taip ir yra. Tačiau, kada [LT] gyventojai turi ASMENS-nusikaltėlio-vergo [tapatybės dokumentą], tai atitinkamai su jais ir elgiamasi. Ir jokie [referendumai] nepadės.
Manau, kad situacija pasikeistų dėl griežtų boikotų ir / arba jei pakankamas kiekis žmonių panaikintų valdomus ASMENYS.
Manau, kad situacija pasikeistų dėl griežtų boikotų ir / arba jei pakankamas kiekis žmonių panaikintų valdomus ASMENYS.
Jeigu nekilnojamą turtą galima antrą (trečią?) kartą apmokestinti, kodėl su kelių mokesčių to nepakartojus? Valstybė tapo didžiausiu vagimi, kuris dar ir nurodinėja, kas teisėta, o kas ne. Siurbėlės.
@Bruknė
; apie kokią [valstybę] rašote? Gal mintyse turite įmonę, kodas 1111nulis5555?
P.S: tikiuosi, kad suvokiate, kad jei nesate įmonės savininkas, tai ir vidinės tvarkos taisykles rašote ne JŪS.
P.S: tikiuosi, kad suvokiate, kad jei nesate įmonės savininkas, tai ir vidinės tvarkos taisykles rašote ne JŪS.
Juokiames is S.Korejos ir ruskiu driskiu valstybiu, pas mus darosi ne ka geriau jau. Teks truputi pasimokint anglu ir tept slide is sitos betvarkes
@O dar
Siaures Koreja , negule kaip prostitute po JAV ... . Buvo ir yra ivestos sankcijos - bet jie vistiek sugebejo ,,susisukti" balistines raketas, ekonomika savo gintinti ir pletoti. O ka europa?- kekses vietoje. Verslininkai smaugiami , BVP baigia visiskai sunykti. Dirbame ir uzdarbis , tik prasimaitinimui. Ne visi isgali vaiku isleisti i mokyklas.
Turbūt tiek šimtų milijardų pavogė, kad atėjo laikas investuoti-prichvatizuoti, tai praktiškai bus antras biznis po energetikos-gatantuotos pajamos, melagiai kur pažadas iki 2014 m. išasfaltuoti visus Lietuvos kelius.Visa ta supuvusi proamerikoniška elita tik skalpeliu įmanoma išnaikinti!!!!
Tie kurie tiesė kelius ir kartu vogė iš jų,tie tegul ir moka.Plika akimi matosi kokia ta kokybė.
Kada kelių mokestis bus taikomas dviratininkams ir paspirtukininkams? Dviračių takai liususiniai, nauji, platūs ir tušti. Jiems įrengti išleisti milijonų milijonai. Iš kieno pinigų tai padaryta? Tas pats ir su elektromobilių savininkais. Jiems įrengiamos vis naujos krovimo stotelės, numatoma neproporcingai daug stovėjimo vietų kiekvienoje automobilių stovėjimo aikštelėje, jiems skiriamos atskiros eismo juostos gatvėse. Iš kieno pinigų tai daroma? Jie turėtų mokėti daug didesnius mokesčius nei neelektrinių automobilių vairuotojai. Kada taip bus? Kiti automobilių vairuotojai sumoka už visus - dviračių, paspirtukų, elektromobiliųš vairuotojus. Kada ši diskriminacija ir genocidas baigsis? Jei milijonai, kurie buvo skirti dviračių takams, elektromobilių krovimo stolelėms įrengti būtų buvę skirti gatvių būklės gerinimui, šimtai tūkstančių Lietuvos vairuotojų negadintų kasdien savo automobilių niekaip negalėdami išsisukti nuo eilinės duobės gatvėje ar kanalizacijos šulinio, kuris pagal geriausias sovietines tradicijas būtinai tebėra žemiau asfalto lygio ir grasinasi sulaužyti automobilio ratlankius. Kada turėsime Europos valstybei priderančius kelius ir miestų gatves? Ar visi persėsime ant dviračių? O gal arklių tempiamais vežimais vėl važinėsime? Tai, matyt, ir bus ta prezidento propaguojama gerovės valstybė.
@Žiauri diskriminacija
Nepamiršk,kad ir pėsčias vaikštai,taigi turėtum susimokėti.
@Kliunkis
už tai, kuo vaikštai? Jei taip, tai galvok iš naujo
@Žiauri diskriminacija
Ka tu cia kliedi
@Ged
Matyt, problemos ne tik su teksto suvokimu, bet žymiai didesnės
Na seniai tą mokestį mokame.. Jis pridėtas prie akcizo.. Nemoka tik elektromobilių vairuotojai ir ,,troleibusai".
Be to buvo vienas ministras, kuris ėmė asfalto dangų storį tikrinti.. Tai jau niekas konkursuose nebedalyvavo... Na žinoma- otkatą reikia iš kažkurpaimti.. Jeigu dangų storis normalus- tai nėra iš ko otkatą mokėti ar kažkaip pan.. Tai vat ,, otkatinis asfaltas" laiko kelis mėn, gal metus.. Todėl ir lopas ant lopo/ duobė duobėje...
Be to buvo vienas ministras, kuris ėmė asfalto dangų storį tikrinti.. Tai jau niekas konkursuose nebedalyvavo... Na žinoma- otkatą reikia iš kažkurpaimti.. Jeigu dangų storis normalus- tai nėra iš ko otkatą mokėti ar kažkaip pan.. Tai vat ,, otkatinis asfaltas" laiko kelis mėn, gal metus.. Todėl ir lopas ant lopo/ duobė duobėje...
@xx
Akcizas yra mokestis, bet kažkodėl jis apmokestintas PVM 21%. PVM yra renkamas už prekes ir paslaugas. Nejaugi akcizas yra prekė, ar kažkokia paslauga.
Kelių mokestį taikys visiems Lietuvos vairuotojams? Įvertino, ar tai pasiteisintų