Su Gričiupio ir Petrašiūnų seniūnijomis besiribojantis žiedas jungia penkias intensyvaus eismo gatves – K. Baršausko, M. Riomerio, K. Baršausko (R. Kalantos g. kryptimi), Kovo 11-osios ir Pramonės prospektą. Sankryža nepatenka į saugomų teritorijų registro žemėlapį.
„2017 metais atliktas žiedinės sankryžos modeliavimas parodė, kad didžiausi srautai yra K. Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto atšakose. Šiuo transporto mazgu intensyviai kursuoja ir viešasis transportas, o manevruodami troleibusai lėtina eismo judėjimą“, – savivaldybės pranešime cituojamas Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.
„Senoji infrastruktūra neatitinka šiandieninių poreikių – susidaro spūstys, kyla avarinės situacijos. Be to, tokiose situacijose į aplinką išmetama daug teršalų. Šias problemas galėtų išspręsti dviejų lygių žiedinė sankryža“, – teigia jis.
Planuojama, kad pačioje žiedinėje sankryžoje vietoj trijų eismo juostų liktų dvi – taip būtų gerinamas eismo saugumas. Viešojo transporto schemos keisti neplanuojama.
Projektuojama estakada bus su skiriamąja 1,15 metro pločio juosta tarp priešingų eismo krypčių. Vienos eismo juostos plotis siektų 3,25 metro.
Aplink žiedinę sankryžą ir jos prieigas projektuojama šoninė skiriamoji 2,3 metro pločio juosta, kurioje būtų įrengtas apšvietimas, kelio ženklai ir troleibusų kontaktinio tinklo atramos. Taip pat šalia žiedinės sankryžos planuojama įrengti patogius pėsčiųjų ir dviračių takus.