„Dėl elektromobilių įkrovimo stotelių tvarkos bus sprendžiama artimiausiu metu“, – BNS informavo savivaldybė.
Pusvalandžio ribojimus įkrovimo sesijai savivaldybė įvedė pernai spalį, motyvuodama išaugusiomis energetinių išteklių kainomis. Šiuo metu elektromobilių įkrovimas savivaldybei priklausančiose stotelėse yra nemokamas.
Antradienį miesto savivaldybės taryba patvirtino Kauno elektromobilių viešųjų įkrovimo prieigų planą. Iki 2030 metų numatyta papildomai įrengti per pusantro šimto stotelių, tam visame mieste numatytos 106 vietos.
„Per pastaruosius kelerius metus miestas įrengė dešimtis elektromobilių įkrovimo stotelių. Tačiau kasmet šalyje daugėjant elektromobilių, didėja ir stotelių poreikis. Atsižvelgdami į tendencijas ir rekomendacijas, mieste numatėme naujas įkrovimo prieigas“, – pranešime cituojamas Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.
Tarybos posėdyje jis teigė, jog stoteles ruošiamasi įrengti nelaukiant 2030-ųjų.
Labai didelės galios (180 kW) įkrovimo stoteles planuojama įrengti penkiose vietose. Maždaug trečdalyje naujų įkrovimo vietų numatytos didelės galios (120kW) stotelės.
Likusias sudarys vidutinės ir įprastos galios stotelės.
Alternatyviųjų degalų įstatymu nustatyta, kad iki 2030 metų Lietuvoje turi būti įrengta 60 tūkst. elektromobilių įkrovimo prieigų, iš kurių 6 000 – viešųjų ir pusiau viešųjų. Jas pirmiausia numatyta įrengti šalies didmiesčiuose, taip pat šalia pagrindiniam transeuropiniam tinklui priklausančių kelių ir šalia kitų valstybinės reikšmės susisiekimo arterijų.
Iki šiol savivaldybės administracija įrengė kelias dešimtis elektromobilių įkrovimo prieigų.