• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Karantino laisvėjimą lietuviai gausiai paminėjo baruose ir prekybos centruose, rodo finansų platformos „Revolut“, turinčios daugiau nei 300 000 klientų Lietuvoje, vartojimo duomenys.

Karantino laisvėjimą lietuviai gausiai paminėjo baruose ir prekybos centruose, rodo finansų platformos „Revolut“, turinčios daugiau nei 300 000 klientų Lietuvoje, vartojimo duomenys.

REKLAMA

Vidutiniškai 3,5 bokalo

Ketvirtadienį įsigaliojus leidimui klientus aptarnauti lauke, kavinėse ir baruose „Revolut“ vartotojai išleido 2,5 karto daugiau nei praėjusį ketvirtadienį. Vidutinė vieno kliento baruose išleista suma siekė 12 eurų (arba 3,5 bokalo). Aktyviausi barų lankytojai – 25-34 metų amžiaus vyrai. Restoranuose ir viešojo maitinimo įstaigose išlaidos ketvirtadienį buvo 50 proc. didesnės nei prieš savaitę.

Visgi lyginant su įprastu ketvirtadieniu iki pandemijos baruose ir restoranuose vis dar išleidžiama kone perpus mažiau – tam įtakos greičiausiai turėjo gerokai sugriežtintos barų lankymo taisyklės, apribotas darbo laikas ir lyg tyčia subjuręs oras.

REKLAMA
REKLAMA

Išlaidos papuošalams, rūbams ir batams augo kartais

O štai pirmadienį atsidarius prekybos centrams „Revolut“ klientų Lietuvoje išlaidos buvo net 32 proc. didesnės, lyginant su įprastu pirmadieniu iki pandemijos pradžios. Visgi panašu, kad prekybos centrų išsiilgę klientai šįkart aplenkė maisto prekių parduotuves, kur pirmadienį jie išleido beveik penktadaliu mažiau.

REKLAMA

Didžiausias išlaidų augimas fiksuotas juvelyrikos, laikrodžių ir aksesuarų parduotuvėse, kur išlaidos didėjo net 426 proc., o vienas klientas vidutiniškai išleido 180 eurų. Avalynės parduotuvėse, lyginant su įprastu pirmadieniu iki pandemijos, išleista 229 proc. daugiau, vidutiniškai 58 eurai vienam klientui, vaikų prekių parduotuvėse – 215 proc. daugiau, vidutiniškai 47 eurai.

Rūbų parduotuvėse išlaidos, lyginant su įprastu pirmadieniu iki pandemijos, buvo 145 proc. didesnės, čia vienas vartotojas vidutiniškai išleido 40 eurų. Daugiau lankytojų sulaukė ir sporto prekių parduotuvės, kur išleista 135 proc. daugiau, vidutiniškai 59 eurai vieno apsipirkimo metu.

REKLAMA
REKLAMA

Buitinės technikos ir elektronikos prekių parduotuvėse išlaidos dvigubėjo, vidutiniškai vienas klientas apsipirko už 60 eurų.

Populiariausių parduotuvių dešimtuke be didžiųjų maisto prekių prekybos tinklų buvo „Topo centro“, „Sportland“, „H&M“ ir „Pepco“ parduotuvės. Aktyviausios apsipirkimo valandos – 10 val. ryte, prekybos centrams vos atvėrus duris, bei nuo 17 val. vakare.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų