Grupės metiniai eksporto pardavimai į šias dvi valstybes sudarė apie 6 mln. eurų – trečdalį viso eksporto, pranešė įmonė.
„Svarbi ne tik finansinė parama Ukrainai, bet ir atsisakymas dirbti Rusijos rinkoje – eksporto ryšių ir gamybos šioje rinkoje nutraukimas“, – pranešime sakė „Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas Marijus Valdas Kirstukas.
Įmonė taip pat teigė esanti pasirengusi įdarbinti Ukrainos piliečius, bėgančius nuo karo ir užtikrinti visas socialines garantijas.
Danijos „Royal Unibrew“ valdoma alaus gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ 2020 metais gavo 66,8 mln. eurų pajamų – 1 proc. daugiau nei 2019 metais. Grynasis pelnas augo 1,7 karto iki 2,79 mln. eurų.
Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, bei gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“. 2020 metais naujai pristatytas energinių gėrimų prekės ženklas „Cult“.