„Viadukas – centrinė šių gyvenviečių arterija pakliūti į Jonavą ar Jonavos–Kėdainių kelią. Tai, kad nebus vieno lygio susikirtimo – pervažos – ženkliai pagerins saugą, taip planuojama visa „Rail Baltica“ linija“, – pranešime sakė LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
LTG teigimu, įrengiant viaduką buvo atnaujinta asfalto danga, įrengti nauji atitvarai ir apsauginiai tinklai.
Viaduką per daugiau nei vienerius metus pastatė bendrovės „Fegda“ ir „Tilsta“, o artimiausiu metu išardžius laikiną apylanką paspartės tolesni „Rail Baltica“ sankasos darbai ruože Šveicarija–Žeimiai.
Pasak bendrovės „Fegda“ generalinio direktoriaus Jono Jablonskio, visus darbus ruože planuojama užbaigti iki metų pabaigos.
BNS pernai vasarį rašė, kad bendra projekto vertė siekia 165,5 mln. eurų (be PVM).
Anot LTG, viadukas bus perduotas valstybinių kelių valdytojai bendrovei „Via Lietuva“, taip pat planuojama atidaryti dar vieną statinį – automobilių tunelį. Šiemet šiame ruože bus tiesiama 8,8 km bėgių.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!