Pasak „Boeing“, buvo praleisti kai kurie fiuzeliažo ir sparnų jungties patikrinimai, bet vis tiek buvo užregistruota, kad jie buvo atlikti. Aviacijos milžinas pabrėžė, kad tai nėra skubi saugumo problema ir nereikės nutupdyti lėktuvų.
Naujajame FAA tyrime bus domimasi, ar buvo atlikti reikiami patikrinimai, taip pat nagrinėjami įtarimai dėl klastojimo. Įmonė tikrina visus gamybos linijose esančius 787 modelio lėktuvus ir taip pat turi parengti atitinkamą planą eksploatuojamiems orlaiviams.
Elektroniniame laiške darbuotojams 787 programos vadovas Scottas Stockeris rašė, kad vienas „Boeing“ darbuotojas pastebėjo su patikrinimais susijusių reikalavimų pažeidimą ir apie tai informavo vadovybę. Bendrovė tada išsiaiškino, kad „keli žmonės“ JAV Pietų Karolinos valstijoje įsikūrusioje gamykloje neatliko reikiamų testų, tačiau dokumentuose pažymėjo, kad jie buvo užbaigti.
Gamintojas pabrėžė, kad nedelsdamas informavo FAA apie pažeidimą.
Po sausį įvykusio dramatiško incidento „Boeing“ patiria spaudimą pagerinti kokybės kontrolę. Per šį incidentą netrukus po pakilimo nulūžo JAV vežėjui „Alaska Airlines“ priklausančio praktiškai naujo „737-9 MAX“ lėktuvo fiuzeliažo dalis. Daugiau kaip 170 šiuo orlaiviu skridusių žmonių nenukentėjo.
Vėliau FAA pareikalavo, kad „Boeing“ pristatytų kokybės kontrolės pagerinimo planą ir iki tolesnio pranešimo užblokavo „Boeing“ planuotą „737 MAX“ lėktuvų gamybos išplėtimą.
Maža to, vienas pranešėjas neseniai pareiškė, kad kai kurių „787 Dreamliner“ modelio orlaivių naudojimo trukmė gali būti trumpesnė, nes, siekdama paspartinti gamybą, bendrovė techniniu požiūriu pasirinko trumpesnį kelią. „Boeing“ tai griežtai paneigė.