Bendrovė antradienį atmetė vieno buvusio darbuotojo išsakytą kritiką, kad kai kurių „787 Dreamliner“ modelio orlaivių naudojimo trukmė būti trumpesnė, nes, siekdama paspartinti gamybą, įmonė techniniu požiūriu pasirinko trumpesnį kelią. „Boeing“ atstovas pabrėžė, kad šie teiginiai yra neteisingi, ir pažymėjo, jog juos jau ištyrė JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA).
„Šie teiginiai apie 787 (lėktuvų) struktūrinį vientisumą yra netikslūs ir neatspindi nuodugnaus „Boeing“ atlikto darbo siekiant užtikrinti lėktuvų kokybę ir ilgalaikį saugumą“, – pareiškime nurodė „Boeing“.
Pasirodžius naujausiems tvirtinimams, „Boeing“ susilaukė naujų klausimų dėl kokybės priežiūros. JAV Senato pakomitetis planuoja kitos savaitės viduryje surengti klausymus, kuriuose liudys kritikos pažėręs buvęs „Boeing“ darbuotojas.
„Boeing“ vykdoma kokybės priežiūra yra dėmesio centre nuo sausio mėnesį įvykusio incidento, kai netrukus po pakilimo nulūžo JAV vežėjui „Alaska Airlines“ priklausančio praktiškai naujo „Boeing 737-9 Max“ lėktuvo fiuzeliažo dalis. Daugiau kaip 170 šiuo orlaiviu skridusių žmonių nenukentėjo. Remiantis preliminariais tyrimais, nelaimingų atsitikimų tyrimų tarnyba NTSB mano, kad fiuzeliaže trūko keturių tvirtinimo varžtų.
Yra žinoma, kad fiuzeliažo fragmentas – durų kaištis – techninės priežiūros tikslais buvo išimtas „Boeing“ gamykloje ir tada vėl įdėtas. Tačiau kompanija kol kas nerado jokių tai patvirtinančių dokumentų ir nepateikė jų tyrėjams.
Kovo mėnesį „Boeing“ generalinis direktorius Dave‘as Calhounas paskelbė, kad metų pabaigoje pasitrauks iš šių pareigų.