• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kovo 23 d. prekybos tinklas „Iki“ atnaujino parduotuvę Vilniuje. Anot prekybininkų, naujo formato parduotuvė bus patogesnė pirkėjams. Taip pat atidarymo metu buvo apibūdinti pirkėjai, kiek jie laiko praleidžia parduotuvėje, kiek trunka jų apsipirkimas ir ką jie perka.

6

Kovo 23 d. prekybos tinklas „Iki“ atnaujino parduotuvę Vilniuje. Anot prekybininkų, naujo formato parduotuvė bus patogesnė pirkėjams. Taip pat atidarymo metu buvo apibūdinti pirkėjai, kiek jie laiko praleidžia parduotuvėje, kiek trunka jų apsipirkimas ir ką jie perka.

REKLAMA

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė sako, kad buvo atliktas vartotojų elgsenos tyrimas, kuris atsakė į klausimą: koks yra Lietuvos pirkėjas?

„Tyrimo metu buvo nustatyta, kad žmonės dažniausiai apsiperka fizinėse parduotuvėse. Daugiau nei pusė apklaustųjų fizinėse parduotuvėse apsiperka 2–3 kartus per savaitę.

Kasdien į parduotuvę eina 19 proc. apklaustųjų, o rečiau nei kartą per savaitę tik 3 proc. Tai rodo, kad žmonės kiekvieną savaitę, po kelis kartus eina į parduotuvę“, – skaičiavo prekybos tinklo atstovė.

REKLAMA
REKLAMA

Anot jos, žmonėms rūpi parduotuvės išplanavimas, prekės, akcijos ir kiti dalykai.

„Vidutiniškai Lietuvos pirkėjas parduotuvėje užtrunka 29 minutes. Moterys apsipirkinėja šiek tiek ilgiau, jos vidutiniškai parduotuvėje užtrunka 31 min, o vyrai – 27 minutes.

REKLAMA

Tie pirkėjai, kurie apsipirkinėja kasdien ir atrodo, kad žino, kur rasti reikiamas prekes, vis tiek parduotuvėje praleidžia maždaug 25 minutes“ – pirkėjų įpročius komentavo V. Budrienė.

Anot jos, renkantis parduotuvę, žmonėms svarbu prekių nuolaidos mėgiamiems produktams.

„Taip pat žmonėms svarbu, kad parduotuvė būtų šalia namų. Dar pirkėjams svarbu, kad būtų didelis prekių pasirinkimas.

Gyventojams nepatinka parduotuvėje neaiškios nuorodos, žmonėms nepatinka pasiklysti parduotuvėje“, – komentavo prekybos tinklo atstovė.

REKLAMA
REKLAMA

V. Budrienės teigimu, pirkėjų mėgstamiausias skyrius yra vaisių ir daržovių.

„Tai paneigia, kad lietuviai per mažai valdo vaisių ir daržovių. Antras mėgstamas skyrius yra duonos ir jos gaminių. O trečioje vietoje lieka pieno produktai“, – vardijo V. Budrienė.

Ji atkreipė dėmesį, kad pirkėjai mielai paskolina savo nuolaidų kortelę kitam pirkėjui.

„Tačiau įdomu, kad nuolaidų kortelę dažniau skolina vyresni žmonės“, – atkreipė dėmesį prekybos tinklo atstovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vienų prekių padaugėjo, kitų – sumažėjo

Prekybos tinklo generalinė direktorė Nijolė Kvietkauskaitė teigė, kad naujos koncepcijos parduotuvėje daugiau dėmesio skiriama patogiam apsipirkimui.

„Stengiamės prekes išdėstyti patogiai ir logiškai. Parduotuvės atnaujinimas užtruko 9 mėnesius. Planuojame Vilniuje atnaujinti 9 tokio tipo parduotuves, o vėliau tęsime ir regionuose.

Šį mėnesį duris atveria dar dvi naujos koncepcijos sostinės „Iki“ parduotuvės – „IKI Šaltinėlis“ ir „IKI Pilaitė 2“. Kitų dviejų atnaujintų parduotuvių atidarymai suplanuoti gegužę, o paskutinį metų ketvirtį pirkėjams bus pristatytos dar keturios parduotuvės.

REKLAMA

Į šią parduotuvę investavome 2 mln. eurų. O iš viso į 9 kitas parduotuves investuosime daugiau nei 5 mln. eurų“, – skaičiavo generalinė direktorė.

Anot jos, naujoje parduotuvėje bus lengviau dirbti ir darbuotojams, nes daug prekių bus jau supakuotos, jas pirkėjams tereikės pasiimti iš lentynų.

„Todėl darbuotojams tik reikės papildyti lentynas.

Išplėtėme tų kategorijų prekių grupes, kurių vartojimas padidėjo, pavyzdžiui, gyvūnų prekių. Ir sumažinome prekių kategorijas, kurių vartojimas krenta, pavyzdžiui, stiprūs alkoholiniai gėrimai“, – sakė N. Kvietkauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų