„Inbank“ teigimu, kiti klientų duomenys spalio 7-ąją įvykusio incidento metu sukčių nepasiekė.
Pasak „Inbank“ filialo Lietuvoje vadovo Vaidoto Rimeikio, incidentas įvyko daliai klientų banko vardu gavus trumpąsias žinutes su įtartino turinio nuorodomis, išsiųstomis nenustatytiems asmenims prisijungus prie vieno iš „Inbank“ paslaugų tiekėjo sistemų.
„Incidento metu buvo pasiekti kai kurių mūsų klientų asmens duomenys, konkrečiai – telefono numeris. Kai kuriais atvejais, be telefono numerio taip pat galėjo būti atskleistas asmens vardas (be pavardės) arba sutarties numeris. Jokie kiti jautrūs asmens duomenys incidento metu nebuvo atskleisti. Taip pat nebuvo pasiektos „Inbank“ sistemos“, – komentare BNS teigė V. Rimeikis.
Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) BNS teigė, jog pirmieji apie incidentą spalio 7-ąją pranešė „Inbank“ klientai, vėliau tą pačią dieną į instituciją kreipėsi ir pats bankas.
Centras teigė užblokavęs sukčių siųstas nuorodas.
„NKSC visas apgaulingomis SMS žinutėmis platinamas kenksmingas nuorodas nedelsiant įtraukė į NKSC blokuojamų domenų sąrašą. Jį savo klientams taiko dauguma Lietuvos interneto ir mobiliojo ryšio paslaugų teikėjų, taip apsaugodami gyventojus nuo prisijungimo prie sukčiavimui sukurtų svetainių“, – teigė NKSC.
„Informavome savo klientus tiek apie šį incidentą, tiek ir apie tai, kad būtų budrūs ir nespaustų ant įtartinų nuorodų“, – sakė „Inbank“ filialo Lietuvoje vadovas V. Rimeikis.
Jo teigimu, „Inbank“ ėmėsi priemonių, kad tokie incidentai nepasikartotų.
Į Lietuvą „Inbank“ žengė 2018 metais įsigydama finansinių paslaugų bendrovę „Mokilizingas“.