„Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovė Nerilė Mažeikienė atkreipia dėmesį, kad kaip numato Elektros energijos tiekimo ir naudojimo taisyklės, vartotojas ne vėliau kaip kiekvieno ataskaitinio laikotarpio paskutinę dieną, taip pat prieš pasikeičiant elektros energijos kainoms ar tarifams, turi pareigą pateikti tiekėjui elektros apskaitos prietaisų rodmenis.
Daugiau kaip pusė „Ignitis“ klientų esą sėkmingai deklaruoja skaitiklių rodmenis internetu, nes tai paprasta, greita ir patogu. Vienu prisijungimu atliekamos dvi užduotis: deklaruoja rodmenis ir apmoka sąskaitą.
„Apmokėdami sąskaitą klientai gali deklaruoti skaitiklio rodmenis šiais būdais: „Ignitis“ savitarnoje, elektroninėje bankininkystėje ar jiems įprastose įmokų surinkimo vietose. Taip vienu kartu klientus kviečiame atlikti du darbus – apmokėti sąskaitą ir deklaruoti skaitiklio rodmenis“, – primena N. Mažeikienė.
Jos teigimu, pasitaiko atvejų, kad klientai nori tik deklaruoti skaitiklio rodmenis, o internetu nesinaudoja.
Tokiais atvejais „Ignitis“ atstovė juos kviečia kreiptis į internetu besinaudojančius artimuosius, pasakyti jiems savo kliento kodą, o artimieji savitarnoje galės deklaruoti skaitiklio rodmenis už internetu nesinaudojantį artimąjį. Tai padės sutaupyti laiko, nes nereiks niekur važiuoti ar skambinti.
Klientai, kurių elektros energijos suvartojimo įpročiai kiekvieną mėnesį yra panašūs, renkasi atsiskaitymą pagal vidutinį suvartojimą, nes jiems taip patogiau – nereikia kiekvieną mėnesį deklaruoti skaitiklio rodmenų.
Tačiau renkantis tokį atsiskaitymo būdą, atsakomybė deklaruoti rodmenis kiekvieną gruodžio mėnesį, keičiantis tarifui ar planui, o nutraukiant sutartį – paskutinę sutarties galiojimo dieną išlieka.
Bendrovė primena, kad klientams, kurie yra gaminantys vartotojai arba turi išmaniuosius skaitiklius deklaruoti rodmenų nereikia, jie elektros tiekėjui perduodami automatiškai.