• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Valstybės valdoma bendrovė „Via Lietuva“ (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija) ieško, kas rekonstruos magistralinio kelio Vilnius–Utena 17,7 kilometro ruožus tarp Vilniaus ir Molėtų.

Valstybės valdoma bendrovė „Via Lietuva“ (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija) ieško, kas rekonstruos magistralinio kelio Vilnius–Utena 17,7 kilometro ruožus tarp Vilniaus ir Molėtų.

REKLAMA

„Via Lietuva“ centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbė dviejų – 6,9 ir 10,8 km ilgio – ruožų rangovų konkursus. Paraiškų jiems laukiama iki rugsėjo 10 dienos.

Konkursų laimėtojai rekonstruos betoninio kelio A14 atkarpą Vilniaus rajone nuo 21,5 kilometre esančio viaduko, jungiančio kelius į Maišiagalą ir Nemenčinę – iki jo nuo Vilniaus pusės jau nutiestas naujas keturių juostų kelias – iki 39,2 kilometre esančios sankryžos, jungiančios kelius į Pociūnus ir Ličiūnus. 

Konkurso sąlygose nurodoma, kad dabartinės kelio dangos – betono plokščių – būklė yra prasta, sutrūkinėjusi, plokštės ištrupėjusios, kai kurios nusėdusios arba iškeltos.

REKLAMA
REKLAMA

Rekonstravus kelio atkarpas, įrengus naujus viadukus bei kitą infrastruktūrą leistinas greitis šiuose ruožuose būtų padidintas iki 100 km per valandą. Čia planuojamas dviejų juostų kelias, vietomis trijų juostų su salele.

REKLAMA

Šiemet kovą pradėti 30 km atkarpos tarp Utenos ir Molėtų rekonstrukcijos darbai – juos už 61 mln. eurų (su PVM) atlieka konkursą laimėjusi Panevėžio kelių statybos įmonė HISK. 

HISK taip pat jau baigia 7 mln. eurų vertės beveik dviejų kilometrų ilgio šio kelio atkarpos Utenos mieste rekonstrukciją.  

Susisiekimo ministras Marius Skuodis anksčiau teigė, kad visas kelias Vilnius–Utena turėtų būti rekonstruotas iki 2025 metų pabaigos.

REKLAMA
REKLAMA

Kelių priežiūros ir plėtros programoje šiemet šio kelio rekonstrukcijai papildomai skirta 40 mln. eurų. 

Kelias Vilnius–Utena yra viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, vedančių iš šalies sostinės į aplinkines savivaldybes. Šis kelias yra ir vienas problematiškiausių, turintis cementbetonio dangą, kuri yra deformuota ir susidėvėjusi.

Ankstesniais „Via Lietuvos“ duomenimis, per parą keliu pravažiuoja apie 9 tūkst. transporto priemonių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų