Portalo tv3.lt skaitytoja Kotryna, kaip ir daugelis kitų lietuvių, yra pamėgę šio parduotuvių tinklo „Facebook“ paskyrą, turinčią tūkstančius sekėjų.
Penktadienio popietę joje pasirodė skelbimas, kuriame rašoma:
„Fizinėse H&M parduotuvėse prasidėjo žiemos išpardavimas! Ieškokite drabužių bei aksesuarų moterims, vyrams ir vaikams net iki 50 proc. pigiau.“
Didžiuliu šriftu pabrėžiama, kad išpardavimas vykdomas „Tik fizinėse parduotuvėse“.
Pasipiktinusi tokiu skelbimu moteris nesusilaikė ir prie jo paliko savo komentarą.
„Skatinate žmones tokiais laikais grūstis į parduotuves, ir dar prieš Kalėdas. Atsakingas požiūris į visuomenę ir savo klientus. Bravo“, – su šypsena ironizavo skaitytoja.
Tiesa, kaip pati pripažino įraše savo paskyroje, pakomentavus skelbimą, jo neliko mažiau nei per valandą. „Tai kaip ten, bus tas išpardavimas ar nebus?“ – stebėjosi Kotryna.
H&M komunikacijos vadovė Virginija Butkutė pripažino, kad tokį skelbimą bendrovė publikavo, tačiau netrukus ištrynė.
Anot jos, kaip ir kiekvieną gruodį parduotuvėse pradėtas sezoninį žiemos išpardavimą, kuris trunka ne vieną savaitę. Jis paprastai pirma prasideda fizinėse parduotuvėse, o šiek tiek vėliau – ir internetinėje parduotuvėje hm.com.
„Labai apgailestaujame, kad įrašas socialiniame tinkle „Facebook“, pranešantis apie sezoninio išpardavimo pradžią, nuskambėjo kaip kvietimas apsipirkti mūsų fizinėse parduotuvėse, o ne internetu.
Mums labai svarbi mūsų klientų nuomonė, todėl reaguodami į klientų atsiliepimus, šį įrašą pašalinome“, – atsiųstame komentare nurodė komunikacijos vadovė.
Vyriausybės nutarime Dėl karantino paskelbimo prekybininkams rekomenduojama nenaudoti trumpalaikių pardavimų skatinimo priemonių (išpardavimų, nuolaidų valandų, degustacijų ir kt.), kurios didina pirkėjų ir lankytojų srautus tam tikru itin trumpu laiku ir tam tikroje vietoje (išskyrus prekybą internetu).
Vien oficialiais duomenimis, koronavirusu Lietuvoje jau užsikrėtė 86 949 gyventojai, mirė – 764, o pasveiko – 36 168.