Pasak „Barboros“ vadovo Andriaus Mikalausko, didžiausias impulsas plėsti komandą buvo sparčiai augantys užsakymų srautai ir noras klientams užtikrinti sklandžią ir kokybišką paslaugą bet kokiomis sąlygomis.
Šiuo metu parduotuvės komanda yra 2,5 karto didesnė nei iki pandemijos. Įmonėje dabar dirba 1310 darbuotojų, kai jų skaičius prieš pandemiją siekė apie 500.
„Tokio dydžio komandą, kokią turime dabar, galėjome tikėtis suformuoti per ateinančius penkerius metus. Iki pandemijos prognozavome stabilų ir nuoseklų augimą, tačiau šių metų situacija viską gerokai paspartino. Per pirmąjį karantiną pamatėme, kad darbuotojai yra pagrindinis įmonės veiklos variklis, leidžiantis patenkinti sparčiai augančią paklausą.
Jeigu pavasarį karantinas mus, kaip ir visą verslą, užklupo netikėtai ir reikėjo labai greitų sprendimų, rudeniniam pikui ruošėmės iš anksto. Komandą didinti pradėjome dar rugsėjį, o didžiausias augimas buvo lapkričio mėnesį, paskelbus antrąjį karantiną“, – apie komandos augimą kalba A. Mikalauskas.
Bendrovės atstovai informavo, kad bazinis prekių surinkėjų atlyginimas siekia 790–1200 eurų, neatskaičius mokesčių (apie 550–780 eurų į rankas), o kurjerių – 1100–1800 eurų, neatskaičius mokesčių (apie 730–1120 eurų į rankas).
Darbuotojams esą sudaromos galimybės uždirbti ir daugiau, nes atlyginimas priklauso nuo darbo efektyvumo.
Įdarbina neterminuotam darbo laikui
Šiuo metu užsakymų srautai interneto parduotuvėje prilygsta intensyviausiam pirmojo karantino laikotarpiui ir toliau auga. Pasak įmonės vadovo, pirmojo karantino pamokos suformavo aiškų tikslą – užtikrinti, kad būtų įgyvendintas tos pačios dienos pristatymo pažadas klientams. Pajėgumams išplėsti atidaryti 4 nauji prekių surinkimo centrus Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.
„Pandemija negrįžtamai pakeitė gyventojų apsipirkimo įpročius, todėl, ruošdamiesi rudeniui, orientavomės į tvarų augimą. Pajėgumus didinome, atsižvelgdami į tai, kaip e. prekybos sektorius keisis po pandemijos, kokia išliks elektroninio apsipirkimo paklausa. Jau po pirmojo karantino daugiau nei penktadalis naujų klientų liko pirkti internetu.
Tendencijos rodo, kad po antrojo karantino toliau reguliariai perkančiųjų maistą ir kasdienes prekes internetu bus dar daugiau. Todėl didiname ir savo komandą – šiuo metu darbuotojus įdarbiname pagal neterminuotą sutartį ir planuojame, kad jie liks „Barboros“ komandos dalimi ir po pandemijos“, – sako A. Mikalauskas.
Kartu „Barbora“, kaip ir pirmojo karantino metu, sudaro galimybes laikinai įsidarbinti tiems darbuotojams, kurie šiuo metu dėl sustabdytos jų pagrindinės darbovietės veiklos, yra prastovose, pvz., kavinių, restoranų darbuotojams. Pasak A. Mikalausko, ateidami dirbti į „Barborą“, šie žmonės užsitikrina pastovias pajamas, kol galės vėl grįžti į savo pagrindinę darbovietę.