Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Brangs
tikra krize...:d.žmonės i spa centrus užplūdę šiuo metu, Vilniaus oro uoste ant tiek daug keleiviu kad reikia pagalbos net iš kauno ir palangos oro uostų...bankuose pinigų kiekis rekordinis, darbu visi turi, kurjeriai kalėdų laikotarpiui ieško šimtu darbuotoju nes lietuviai islaidaus kaip kokie JAV....nenusisnekekite su savo kvailais straipsniais.
@melagiena Cia kita tema .
Zmones kol kas tasko neuzdirbtus pinigus ....kol kas .o neuzdirbti todel ,kad algos per 7 metus Lietuvoje padvigubejo ,o tai realiai neimanoma ,bet buvo
@ggg7 Lizinginiai išmoko bankrutuot ne lietuvoj
@melagiena Tai jei aš ir paskutinius eurus teturiu, vis tiek išleisiu.
Pirma, bent pasijausiu kaip žmogus.
Antra, jei neišleisi - valdžia vis tiek atims.
Į tuojs naujus inkilus kažin ar kas eis gyventi - kas gi nori, kad miegant naktį ant galvos užkristų stogas arba lubos? Sakykite man ką norite, bet nei už ką nepatikėsiu, kad žmonės yra tokie kvaili ir visiškai nepasidomi, iš kokio popieriaus pastatyti šitie vėjo perpučiami kluonai.
@. Naujų tikrai labai prasta kokybė, nuomuojuos, tai džiaugiuos, kad nuomuojuos, labai ankšti, nėra privatumo, jei turėsit vaikų, o jei dar skirtingų lyčių vaikai, po20 metų visi iš jų bėgs į dar naujesnius, jeigu tokių bus. Likite brežneviniuose, chruščioviniuose, kalbu apie sausus, tvarkingus, tokių Lietuvoje yra, nekalbu apie vėjo perpučiamus.
@privatofilas geriau koks nuosavas namukas - tiesa, prie savo namuko darbo yra dieną naktį, bet kaip noi, taip ir susitvarkai. Pats šiek tiek nusimanau apie statybas, užteko į to naujo sieną pabelsti krumpliais - ir viskas aišku. Aišku ne tik iš ko pastatyti, bet kaip ant delno aiškus ir statytojų mąstymas. O senos statybos namuose butai tikrai brangs. Bet esant tokaii infliacijai, visi ieško, kad prie namuko būtų ir nors kiek žemės - ir ne bet kokios, otokios, kurioje dar galima šį tą išauginti. O tuose smėlynuose apie Vilnių niekas neauga.
@privatofilas manęs į tą fanerinę pašiūrę ne tik kad niekas ir su lazda nenuvarytų, bet neičiau ten gyvnti net jai kas man už tai ir mokėtų - aš visai nenoriu, kad man ant galvos užgriūtų stogas arba lubos. Teisingai vertinate situaciją, jūsų komentarą užlaikinu be kalbų.
Kainos tikrai nekris, kad ir jei nepirks gyventojai nauju butu ir nebestatys nauju. Butas netokia preke, kuri suges jei neparduosi, niekas kainu nemazins kad zutbut parduot. Krize su padidejusia butu paklausa neatslugo ir ne nenusimato, tai kokio velnio turetu tos kainos kristi? As Vokietijoje jau gerus 10 metu girdziu apie nekilnojamojo turto kainu kritima net iki 25% del ivairiu priezasciu, bet iki siol niekas ir arti neissipilde, kainos laikosi arba pradeda augt. Butu statyba galima atgaivinti periferijoje, bet tik jeigu ten butu darbo, to nera ir artimiausiu laiku nebus. amen.
@Pilietis Periferijoj darbo jau per daug ,tu cia kazka praleidai ..
O kodel butu kainos 2009-2010 metasi krito per puse ,nors Avulis sake brangs ,pirkit dabar ,nes bus brangiau .
@ggg7 Galbut ka ir praleidau, seku naujienas kas vyksta LT, visko is uzsienio nesuseksi, bet bendru planu nieko dar negirdejau apie darbo buma periferijoje, gal kokiu fabriku - gamyklu prisistate? Yra mono miestai kur zmones koncentruojasi del darbo? Mazos firmeles kaip grybai, siandien yra, rytoj nebus. O kas del anu metu, tai tuomet buvo iki 2008 m didziausias visu laiku statybu bumas, neperbrangiu ir duodavo kreditus kone kiekvinam suniui, mano drauge dirbo NT agenturoje, ten vadybininkai net i menesi (!) sugebedavo 27 butu parduoti ir is gautu prozentu sau 3 kambariu cia pat nupirkt, nebuciau patikejes jei ne is pirmu lupu girdeciau ir matyciau. Tarpkito Berlyne buvo apie 2005 m irgi panasiai, mes juokiames, kad galima buvo Vilniaus pakrasty buta parduoti ir kad nediduka bet paciame Birlyne nusipirkt. Dabar tai ir arti to nera. Bet tas kainodaros persikreipimas viena karta ivyko ir daugiau nebebus.
@Pilietis Praleidai ..
pilna darbo periferijoj ,ateina jau stambesnes imones ,nes alga gali moket mazesne ,nes pragyvenimas pigesnis .
@ggg7 Būk geras,neberašinėk nesamonių ,nes jau atsibodo .
@Tai Veltui gaištat laiką.
Dvaro skalikai žmonių kalbos nesupranta.
@Cc Dvaro skalikai nepagalvoja, kad ir jiems gali pareiti ragai - dvaro viršūnės savo smulkmės tikrai nepasigailės.
@Cc Kokie dvaro skalikai ,runkeli?
@Tai Rasau tik faktus.
@ggg7 išvardink tas stambesnes periferijos įmones - kada, kur ir kieno pinigais įkurtos.
@. Visokiu yra .
@Pilietis
Nesutinku su gerbiamojo didžiąja dalimi teiginių.
Stojant ekonomikai, būtų parduodami tie būstai, kurie statomi ir perkami už skolintus pinigus ir neišgalint grąžinti skolos.
O kurių būstai ne banko, tų neparduos kainoms krentant. Nebent žmogus sugalvos kur tuos pinigus pelningiau investuoti arba nori įsikelti į statomą namą...
Ir daugelis kitų priežasčių yra kainoms kristi. Pasidomėkite asmeniškai kokie vaisiniai smugdo NT kainas.
@Z Dar karta kartoju, jus Lietuvoje einat kreivai, letai bet tomis paciomis pedomis kaip ir senoji Europa, man cia Vokietijoj banke dar pries gerus 5 m zadejo kad tuoj burbulas sprogs, zmones nebeisgales issimoket kredutu, ar islaikyti bustus, griebsit kaip pyragaicius, sekit aukcijonus ir kas ? Nieko! Klausiu tai kada?? - Sako vyriausybe dar delsia ismest savininkus, bankai uzsaldo kredutus, dar pusei metu pratese.. dabar as jau nieko nebelaukiu, as galvoju, kad as greiciau kojas pakratysiu, net laukdamas kol cia kas nors kada nors atpigs. O tie ekonomoniai is vienos kisenes i kita... ar isvienos puses ar is kitos puses tik teoriniai samprotavimai. Pagyvensit 5-10 metu ir patikrinsit ar buvote teisus.
@Pilietis Tik skirtumas vienas .kaina ten nekrenta todel ,kad yra daug maz reali ,o Lietuvoje nereali .
@ggg7 Jus skaityt mokat? Kur as rasiau kad pas mus kainos krenta? Kaip tik nekrenta, o laikotarpiais dar sauna i virsu! As gyvenu viename aristokratiniame kaip as vadinu vokiskame kaimelyje, as niekada cia nieko neipirksiu, visu pirma nera pasiulos, antra - kainos namo arti milijono, mazas butukas 350 tukst. Jus einat tuo paciu keliu, ten kur yra darbo, jus nieko nuo nulio su laiku neipirksit. Taskas.
@Pilietis O jus skaityt mokat?Tai ir rasau ,kad ten kur kainos realios jos nekrenta ,o Lietuvoje yra kur krist.
Nors ir Vokietijoj tavo kaimelyje jos nerealios .Bet vokiecio ir lietuvio kitas mentalitetas ir kitoks gyvenimo budas ir kitokie norai ..
Vokieciui povienodai ar visa gyvenima nuomosis ar ne ,o lietuviui busta turet yra iauge i krauja kaip ir man.
Todel Vokietijoj kiek tas bustas kainuoja visiems po vienodai ,vistiek nepirks ir neipirks ,o lietuvis vistiek pirks ,tik pirks kada kaina bus adekvati ,o ji tokia ir bus su laiku .
Gal kazkada ir Lietuvoje dauguma nuomosis kaip ir vakaruose ,nors nemanau .
ES skiria Lietuvai pinigų ir socialinių būstų statyboms. Pasidomėkite, kiek iš tikrųjų yra skirta ES lėšų soc. būsto statyboms ir kur nuėjo tie pinigai. Neteksite žado. Nos, aiškum suprantu jus, žurnalistus - jūs negalite rašyti tiesos, nes kitaip tų firmų, kurios yra įkurtos ir išlaikomos soc.būstui skirtais ES pinigais, savininkai pas jus nepirks reklamos. Jūs turbūt šituo negalite patikėti - taiirgi suprantama, nes savivaldybėse dirbantys valdininkai vykdo tokias korupcines schemas, apie kurias jūs net nesapnuojate.
Nejuokinkit. NT kainos tikrai nekris. Kris tik pinigų vertė. Pavasarį ECB mažins palūkanas, vėl prasidės ekonomikos skatinimas, tai apie kokį NT kainų kritma kalbme, brangieji... Šios infliacijos niekas net nesiruošia symažinti iki prognozuojamų 2% nes tai praktiškai neįmanoma pasaulyje vyraujant įvairaus pobūdžio kariniams konfliktams ir to pasekoje nuolat brangstant energetiniams resursams... Viskas tik brangs, deja..
@NtTt Viskas jau pabrango 2 metai i prieki ,algos padidejo 5 metus i prieki.
@ggg7 Ir atmintis nepagerėjo. Niekas neprisimena kiek butai kainavo prieš 5, 10, 15 metų
@O proto nepadidėjo Dar ir kaip prisimena, nesirūpink. Negalvok, kad visi tokie kvaili kaip tu.
@. Nes galvoja, kad tie laikai ir tos kainos kada nors sugrįš.
@O proto nepadidėjo Prisimenu viska .
2008 metais kazkoks senos statybos 2-3 putas Vilniuje kainavo beveik puse lemono litu .t.y. apie 150.000 e. o 2010 metais toks pat putas kainavo 250.000 litu .Statybioro algos pike apie 2008 metus buvo .
-apsimyzusio pagalbinio kuris vos ant koju pastovi 2000 e.
-normalaus 3000-4000 e. litu .
-labai gero speco 5000-6000 litu .
Kada vidutine alga Lietuvoje buvo apie 1500 litu .
2009-2011 metai .
To apsimyzusio pagalbinio niekam nebereikejo .
-kiti dziaugesi kad turejo darba uz 1500-2000 litu ,.bet ,deje , nedaug ju turejo darbus .
O kiek zinau zmoniu atpigus NT ir sumazejus algoms ,nes mazejo algos absoliuciai visiems ,iki siol pesa vistas UK ir atidavineja paskolas bankams .
@ggg7 Suklydau ,
ten apsimyzusio alga buvo ne 2000 e. ,bet 2000 litu ,suprato kas protauja .
@ggg7 taip, suklydai. Tuo laiku (2008 m.) mano bendrakursis pirko 1 kambario butą visai šalia Senamiesčio esančioje gatvėje - kadangi būste reikėjo remonto, paėmė už 4200 dolerių. Svaininkas prašė 4500, bet pamatęs visus pinigus vienoje vietoje, nusileido.
@. 4200 doleriu ????Netoli senamiescio ???2008 metais ????
Mazdaug apir 20 metu suklydai .Gal kazkur 1993 ir kainavo tiek kada alga buvo 30 doleriu .
@ggg7 3 k. butas daugiabutyje kainavo 80 000 - 120 000 litų. Jokių ten 500 000 ar 250 000 nekainavo. Dabar toks butas kainuoja 90 000. - 150 000 eur. Kiek pabrango? Tai kodėl turėtų dabar imti ir atpigti? Lietuvoje pinigų daugėja, todėl NT ir brangsta. Ir liuksusinių automobilių Vilniuje jau daugiau nei Paryžiuje. Bankuose virš 20 milijardų eur indėlių. Bus dar daugiau. Ir butai brangs. Nes gyvenimas gerėja
@Blogi tavo skaičiai KARTOJU ,
2008 METAIS butai kainavo butent tiek kiek parasiau .o ne 80-120 tukst. litu .Domejausi tuo reikalu tada ,kainas sekiau .
@ggg7 Aš irgi sekiau kainas ir domėjausi. Siūlė Senamiestyje (Vokiečių gatvėje) 4 kambarių butą už 60 000 dolcų - pas mane nuo tų laikų surašyta juodu ant balto, su adresais, vardais, pavardėmis ir tuometiniais telefono numeriais. Man pasakų nepaseksi.
@. tik ne 2008 metasi buvo tokios kainos .
KARTOJU paprastas 2-3 kamb .butas miegamajame rajone kainavo 2008 metais 400.000-500.000 litu
@ggg7 ir čia tu prašovei, tiksliai žinau, kaip koraluose 2009 paėmė 2 kambarių butą - tiesa, penktas aukštas - už 112k Litų. O trečiame aukšte - už 135k.
@. Truputi suklydau ,tai naujos statybos butas kainavo 400-500 k, ,o ne senos ,po to pigo per puse 2009-2011 metais .
TAI 2009 metais gal ir eme uz 135 k ,o 2007-2008 tokds kainavo virs 200 k.
@Blogi tavo skaičiai kainavo 3kam butas 450k litu 2008metaiss,cia aisku Vilnius
@O proto nepadidėjo
"Įvedus eurą, kainos nekils"(c)
:)))
@O proto nepadidėjo tokių kainų jau niekada nebebus kokios buvo, jūsų pinigai nuvertėjo...
@O proto nepadidėjo tos kainos kur tada buvo niekada jau nebegrįš, deja.. niekada..
Viskas del valdanciuju vykdomos politikos kuria kitaip nei genocidas pavadint negalima
Šiandiena butų ir namų kainos yra nerialios. Jos yra gerokai per aukštos mūsų gaunamoms pajamoms. Ar pigs nekilnojamas turtas, tai tikrai ne. Jis kažkurį laikotarpį bus labai panašiomis kainomis, o toliau vėl kils. Kadangi mes garai matome, kad mūsų euras kiekviena diena nuvertėja milžiniškais tempais. Atlyginimai kylą, kainos kyla, tad infliacija suryja mūsų santaupas. Kas yra infliacija ir iš kur ji atsiranda. Tai paprastas atsakymas, europos bankas spausdina eurus ir juos dalina šalims nemokamai ir taip rinkoje atsiranda vis daugiau pinigų o prekių kiekis lieka tas pats. Tad pinigų vertė krenta ir prekės brangsta. O kiek dar tokių prispausdintų pinigų suryja mūsų karas, kurio priedanga dar labiau spausdiname ir leidžiame į apyvarta pinigus, kai prekių kiekis rinkoje tik mažėja ir automatiškai jų kaina auga. Tad jei butas šiandiena kainuojantis 100 000 Eur yra neįperkamas, kai mūsų atlyginimas siekia apie 2000 Eur. Tai po pusės metų tokia buto kaina bus juokinga, kai mūsų atlyginimas gali siekti ir Nes tokie tie inflecijos tempai jau tapo norma. Juk mes už tą patį darbą vietoj 1000 Eur gausime 5000 Eur. Tad ir prekės pabrangs automatiškai 5 ar net 6 kartus. Ir mūsų santaupos nuvertės 5 kartus. Štai kaip reikia atimti iš žmonių jų kruvinai uždirbtus pinigus. Ir visi tyli ir visi patenkinti tokia mūsų valstybės politika.
@Nieko nepakeisi tu avuli
@Nieko nepakeisi Daug nusipaistei ,tiesos mazai parasei .
[Pirmiausia infliacija jau minimali ir ji mazeja ir mazes ,pinigu niekas taip nebespauzdina kaip pries kelis metus .
Kad inflaicija jau suryjo daug santaupu tai tu teisus .
Kur tu matai Lietuvoje 2000 e, siekianti atlyginima ?Pegione 700-800 e. Vilniuje 700 -1200 e. ..ir atlyginimai jau bevek nekils ,daug kur mazes ,statybose mazes daug ,nes statybu nebereikia ,o kada statybos ,,,jeigu ,,atsigaus niekas daug nebemokes .
Po puse metu tas butas kur sakai dabar kainuoja 100.000 eur. kainuos max. 80.000 eur.
O toliau nusipaistei dar labiau .Kokios algos nuo 1000 e. iki 5000 e. padides .kokios prekes pabrangs 5-6 kartus ?
Nebegerk siendien .
@ggg7 Infliacija nėra minimali, ji nemažėja ir nemažės, nes Maskva rusiškomis dujomis ir nafta pumpuodama Vokietijos ir Prancūzijos pramonę, faktiškai kontroliuoja euro kursą - o euro kursas visiškai priklauso nuo situacijos Vokietijos ir Prancūzijos ekonomikoje. Maskva bet kada gali sukelti infliacijos bangą, panrangindama rusiškas dujas ir naftą, kai tik nuspręs, kad Rusijos interesai reikalauja suduoti naują infliacijos smūgį Eurozonai. Negi jūs tikrai tokie kvaili, kad niekada nesusimąstėte, kokią reikšmę eurokursui turi Vokietijos ir Prancūzijos ekonomikų priklausomybė nuo rusiškų žaliavų?
@. Infliacija mazeja ir mazes .
Vookietijos ir Prancuzijos pramone ne vien nuo rusiku duju priklauso .
@ggg7 jeigu tavo teiginys teisingas, tuomet išeina, kad defliacijos sąlygomis pigs ir nekilnojamas turtas. O ool kas Vokietija, Prancūzija, Austrija ir Šveicarija yra visiškai pamautos ant rusiškų dujų vamzdžio. Vienintelė išeitis suvaldyti infliaciją eurozonoje - visiškai atsisakyti rusiškų gamtinių išteklių. Ir jeigu Briuselis turėtų betn vieną kiaušinį, jau sneiai tą būtų paskelbęs ir padaręs - o tada Rusija iškart pasitrauks iš Ukrainos.
@. NT Lietuvoje pigs visomis salygomis ir defliacijos ir infliacijos ,nes jis yra gerokai pervertintas ir sumazejusios palukanos nieko nepades .
Rusisku duju atsisakyt tikrai neiseis ,bet jos jau dabar sudaro ne tokia didele dali Europoje .
Ir Rusija nesitrauk is Ukrainos ir tuo atveju .
@ggg7 nepigs jau čia niekas niekada...
@Infliacija NT kainos kaip ir algos Lietuvoje isaugo 10 metu i prieki ir jokia infliacija cia ne prie ko.
Pvz, algos per 7-8 metus padidejo 100 proc. infliacija per ta laika buvo 50 proc. NT per ta laika brango beveik 100 proc.
Ka tai reiskia ?
Tai reiskia ,kad NT brango tiek kiek didejo algos mazdaug todel runkeliai ir dar perka su lizingu ant ,30 metu .bet esme tame ,kad ir algos ir NT kainos iskylo ,,,is lempos ,, tai laukia ne kokie laikai .
Daugiau nieko nerasysiu ,kas protingas sugalvos ka tai reiskia ...
Dabar žiūriu video kaip Rusai su dronais sprogdina leopard tankus Ukrainoje
O aš žiūriu kaip ruskiai laidoja
O aš žiūriu kaip ruskiai laidoja
@Žinovas... Jau 300 000 palaidojo. Kai kuriuos sudegino Putino mobiliose lavonu deginimo mašinose. Dar 520 000 tapo invalidais ir grįžta pas jų laukiančius namie - kad atsisėstų jiems ant sprando. Puikus filmas. Išsigimėlių maskolių vis mažiau kiekvieną dieną.
Reik dėtis lagaminus į ne apue butų pirkimą
@Bus karas Jei bus karas, tai pats laikas pirkti bet be vieną bet kelis butus. Jei rusas vueną subambarduos - kad liktų dar bent vienas
@Tu neteisus tai pirmiausia nukentės vilnius
@jei bus Pirk Baisiogaloje. Arba Kavarske

Skaitomiausios naujienos




Į viršų