„Tai daugiausiai keleivių galintis skraidinti keleivinis lėktuvas, „flyLAL“ orlaivyje įrengtos 235 keleivių vietos, – sakė „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris. – „Boeing 757-200“ lėktuve sumontuoti patikimi „Rolls-Royce“ RB211-535 varikliai. Keleivių salonas atitinka ne tik techninius, bet ir naujausius dizaino reikalavimus. Džiaugiamės ir didžiuojamės, galėdami mūsų keleiviams pasiūlyti labai modernų lėktuvą.“
Pasak V. Kaikario, keleiviai sėdės patogesnėse RECARO sėdynėse, kurių ergonominės savybės leis nepavargti ilgų skrydžių metu. Naujajame lėktuve įrengtos erdvesnės rankiniam bagažui skirtos lentynos. Keleivių salone yra sumontuoti ekranai ir moderni vaizdo sistema, suteiksianti galimybę rodyti pramoginius filmus ir kitą vaizdinę informaciją.
„flyLAL“ įsigytas lėktuvas atitinka visus Europos Sąjungos keliamus skrydžių saugos reikalavimus. Be to, šito tipo lėktuvas yra sertifikuotas vykdyti ETOPS skrydžius (angl. Extended-range Twin-engine Operational Performance Standards) – tai leidžia šiam lėktuvui saugiai skristi ilgesnių atstumų maršrutais.
Pasak „flyLAL“ vadovo, šis orlaivis bus naudojamas tolimiesiems „flyLAL“ skrydžiams. Į pirmąjį reisą iš Lietuvos orlaivis pakils birželio 3 dieną skrydžiui į Antaliją kelionių agentūros „Tez Tour“ užsakymu. Planuojami tolimiausi skrydžiai – į Afrikos žemyną.
„Tai bus ne tik didžiausias lėktuvas šalyje, bet ir svarbus žingsnis šalies turizmo industrijoje. Būtent tokiais orlaiviais yra vykdomos kelionės užsienio šalyse“, – sako bendrovės „Tez Tour“ vadovas Martynas Laivys. Jo teigimu, kelionės didesniu orlaiviu keliautojams kainuos kiek mažiau nei įprastais „Boeing“, nes mažės skrydžio kaina vienam keleiviui.
„Tez Tour“ ir „flyLAL“ bendrovės yra pasirašiusios strateginės partnerystės sutartį, pagal kurią bendradarbiauja vykdydamos skrydžius iš Latvijos, Estijos bei Lietuvos.
„flyLAL“ vadovas V. Kaikaris teigė, kad Lietuvos skrydžių bendrovė užsibrėžė tikslą 2008 metais turėti 16 orlaivių. Tokiam parkui aptarnauti pasitelkiamas geriausias Baltijos šalyse lėktuvų techninio aptarnavimo centras, jau 17 metų atliekantis „Boeing“ lėktuvų techninę priežiūrą. „flyLAL“ lėktuvų priežiūrą užtikrina beveik 300 aukščiausios kvalifikacijos „flyLAL Technics“ specialistų.
„Boeing 757-200“ yra populiarios 757/767 vidutinio dydžio lėktuvų šeimos narys. Dviejų variklių keleiviniame laineryje panaudota pažangesnė technologija, leidžianti itin efektyviai naudoti degalus, sumažina triukšmo kiekį, padidinti keleivių komfortą ir lėktuvo valdymą.
„Boeing 757“ buvo pirmas „Boeing“ orlaivis, kurio varikliai pagaminti ne JAV – varikliai užsakyti „Rolls-Royce“ ir „Pratt & Whitney“ įmonėse. Variklių specifinės savybės, suderintos su nauju sparnų dizainu, suteikė 757 modeliui geresnių aerodinaminių savybių ir padarė šį modelį vienu iš tyliausių ir efektyviausiai degalus naudojančių lainerių pasaulyje.
Visiškai pakrautas orlaivis be nusileidimo gali nuskristi apie 7000 km. Maksimalus greitis – 914 km/h, ekonominis greitis – 850 km/h. Lėktuvo svoris 99,8 tonos, pakrautas jis gali sverti iki 115,6 tonos. Sparno ilgis – 38.05 m Sparnų plotas sudaro 181 kv.m. Lėktuvo ilgis – 47.32 m, lėktuvo aukštis - 13.6 m. Plotis lėktuvo viduje – 3,5 m, plotis išorėje – 3,7 m. Lėktuvas sudarytas iš 626 000 dalių, lėktuve yra 600 000 varžtų. Orlaivyje sumontuotų laidų ilgis – 100 km.
Pasaulyje yra viso labo 7 lėktuvų modeliai, kurių pagaminta po 1000 lėktuvų. „Boeing 757“ yra vienas iš šio septynetuko. Iš viso yra pagaminta 1050 „Boeing 757“ lėktuvų, 2007 metų duomenimis, pasaulyje yra eksploatuojama 1019 šio modelio lėktuvų. 2007 m. 64 proc. „Boeing 757“ orlaivių buvo naudojami JAV vežėjų. Didžiausias vežėjas „American Airlines“ 2007 m. turėjo 141 „Boeing 757“ lėktuvą.
„Boeing 757“ yra vienas iš aukščiausiai pasaulyje įvertintų „Boeing“ modelių. JAV karinės oro pajėgos (United States Air Force), skraidinančios aukščiausius valstybės vadovus, „Boeing 757“ naudoja JAV viceprezidento kelionėms: „Boeing 757“ vadinamas „Air Force Two“ – t.y. antruoju JAV lėktuvu, po prezidentinio lėktuvo. Šiuo lėktuvu skraido ir JAV prezidento žmona, kabineto nariai bei JAV Kongreso nariai. Be to, JAV karinės oro pajėgos naudoja dar 4 „Boeing 757“ lėktuvus svarbiems valstybės asmenims skraidinti.
Karališkosios Naujosios Zelandijos oro pajėgos turi 2 „Boeing 757“ lėktuvus svarbių valstybės asmenų skrydžiams. Argentinoje ir Meksikoje šis lėktuvas naudojamas kaip prezidentinis lėktuvas.
Garsios JAV sporto komandos „Portland TrailBlazers“ ir „Seattle Seahawks“ įsigijo „Boeing 757“ kaip nuosavus komandų lėktuvus.