EIB interneto svetainėje nurodoma, kad paskolos sutartis pasirašyta gruodžio 9 dieną.
Klaipėdos uostas šios informacijos nekomentuoja, tačiau pranešė, kad jo vadovas Algis Latakas ir EIB viceprezidentas Thomas Ostros (Tomas Ostros) paskolos sutartį oficialiai pasirašys pirmadienį Vilniuje.
Bankas projekto aprašyme nurodo, kad pinigai bus skirti 3,7 kilometro ilgio krantinių rekonstrukcijai, plėtrai ir gilinimui, kad jose būtų galima priimti didesnius laivus, gerinama geležinkelio prieiga prie jų, taip pat kitiems bendrajame uosto plane numatytiems darbams, kurių bendra vertė – 137 mln. eurų.
A. Latakas yra sakęs, kad šiemet sumažėjus krovai Klaipėdos uostas suplanuotų investicijų neatsisako.
Uoste šiemet baigta 31 mln. vertės dviejų konteinerių krovai skirtų krantinių rekonstrukcija, direkcija šiemet pasirašė beveik 150 mln. eurų vertės sutartis dėl šiaurinio ir pietinio uosto bangolaužių rekonstrukcijų, taip pat vidinio ir išorinio kanalų gilinimo.
2022–2025 metais į uosto infrastruktūrą ketinama investuoti apie 350 mln. eurų, daugiau kaip pusę šios sumos numatoma skirti bangolaužių rekonstrukcijai, laivybos kanalui gilinti bei kitiems projektams, apie trečdalį – krantinių rekonstrukcijai bei geležinkelių plėtrai.
Pernai EIB suteikė finansavimą 14-ai įvairių projektų Lietuvoje, kurių bendra vertė siekia 454 mln. eurų.