Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA), atstovaujanti didžiausiems žemyno koncernams, oficialiai kreipėsi į Europos Sąjungą, prašydama sušvelninti ambicingus CO2 taršos mažinimo tikslus.

76

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA), atstovaujanti didžiausiems žemyno koncernams, oficialiai kreipėsi į Europos Sąjungą, prašydama sušvelninti ambicingus CO2 taršos mažinimo tikslus.

REKLAMA

Gamintojai teigia, kad perėjimas prie elektromobilių vyksta per lėtai, todėl dabartiniai reikalavimai yra „nepasiekiami“ ir gresia pramonei milijardinėmis baudomis. Tačiau aplinkosaugos organizacijos šį žingsnį vadina cinišku bandymu išsisukti nuo klimato įsipareigojimų.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Gamintojų argumentas paremtas skaičiais. Jų prognozėmis, išlaikant dabartinius augimo tempus, 2035 metais, kai teoriškai turėtų būti parduodami tik nulinės emisijos automobiliai, elektromobiliai sudarys vos 63 proc. rinkos.

REKLAMA

Esant dabartinei maždaug 16 proc. rinkos daliai, griežtas 2030 metų tarpinis tikslas yra „nepasiekiamas“, o jo neįvykdžius pramonei grėstų net 25 mlrd. eurų baudos.

Savo reikalavimų pakete ACEA siūlo ne visiškai atsisakyti tikslų, o juos „perkalibruoti“. Tarp siūlymų – taikyti penkerių metų rezultatų vidurkį, suteikti papildomų kreditų už mažų elektromobilių pardavimus, pripažinti didesnį iš tinklo įkraunamų hibridų vaidmenį ir, svarbiausia, sulyginti klimatui neutraliais degalais varomus automobilius su elektromobiliais.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau aplinkosaugos organizacija „Transport & Environment“ (T&E) į šiuos siūlymus reagavo žaibiškai ir griežtai. Jų teigimu, tai – tik bandymas sukurti „landas įstatyme“.

T&E apskaičiavo, kad pritaikius ACEA siūlymus, 2035 metais gamintojams, norint pasiekti tikslą, užtektų, kad elektromobiliai sudarytų 52 proc. rinkos, o tai visiškai pakirstų 100 proc. nulinės emisijos tikslą.

Šis aštrus apsikeitimas nuomonėmis – tai tik įžanga į didelį politinį mūšį, kuris Briuselyje vyks artimiausiais mėnesiais. Europos Komisija jau yra numačiusi iki metų pabaigos peržiūrėti taršos tikslus, atsižvelgiant į „strateginį dialogą“ su pramone. Būtent šiam dialogui ir yra skirtas ACEA reikalavimų paketas.

REKLAMA
Idiotai - visa Europos elektromobilių pramonė pastatyta ant reutųjų iškasenų iš Kinijos. Jei Kinija uždraustų eksportuoti jas, elektromobilių pramonė iškarto sugriūtų - nes be retųjų iškasenų iš Kinijos nepagamintų nei vieno elektromobilio. Argi galima visą pramonę pakišti po priklausomybę, nuo vienos komunistinės valstybės. Aš suprantu žaliuosius tikslus, bet nesuprantu, kad politikai nesupranta, kad mes užsineriame sau kilpą ant kaklo, tik klausimas kada ji bus užveržta.
zalieji turetu pradet mokytis utilizuot elektromobilius.nes kaip jav rase,saugus ekologiskas baterijos utilizavimas kainuoja 10 kartu daugiau nei pagaminimas.nesuplosi gi po presu,skyscius isleides..
Tie eelktromobilių mylėtojaibyra nepagydomi kaušai
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų