Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Sakykite tiesiai ir aiškiai: tai idiotiškų sankcijų pasekmė Rusijai!
Išbrangę energetiniai resursai vokiečių pramonę verčia arba užsidaryti, arba keltis į "šiltesnius" kraštus. O kas toliau, o kaip su valstybės ekonomine padėtimi?
Ekonomika, tai ne propaguojamas santykiavimas per kitą galą, čia pasekmės kitokios!
Išbrangę energetiniai resursai vokiečių pramonę verčia arba užsidaryti, arba keltis į "šiltesnius" kraštus. O kas toliau, o kaip su valstybės ekonomine padėtimi?
Ekonomika, tai ne propaguojamas santykiavimas per kitą galą, čia pasekmės kitokios!
@Realistas
Prie ko čia sankcijos rusijai?Žaliojo kurso pasekmė čia. Tegu toliau jevrosojūzas smaugia savo ekonomiką, tuoj visos pramonės šakos pradės byrėti domino principu.
@Ernestas
ruskelis? evrosojuzas rašosi Europos sąjunga buduli tu.
@nabagui
aik tu kremlebotas atgal i rastova
@Realistas
Visai teisingai pasakyta ,sankcijų pasekmė Rusijai, sankcijomis Rusijai kartu žlugdė visos Europos pramonę ,labiau pakenkė mažoms valstybėms kartu pakenkė visai Europai .
@Realistas
nesusireiksminkit ruskelei
jei zmones nesusimastys bus blogai - as vien del musu ateities nepirksiu kitaisko automobilio, nes jei taip toliau, tai po 20 metu ne tai, kad nebus automobiliu pramones, bet kitaicas mums vadovaus ka daryti... Bandziau darbintis i kinu imone Lietuvoje, tai salygos buvo paprastos - pirma menesi dirbi nemokamai (realiai net neidarbina, o tiesiog dirbi ir viskas), sekanti menesi jei viskas gerai priims i darba. Pasikalbejau as su jais kaip Kinijoj yra, tai jie sake, kad jie dirba 6 dienas per savaite po 12 valandu. Pirmais metais atostogu negauna, jei isdirbi metus, gauni 1 arba 2 savaites atostogu... Nelabai man norisi kitaiciams dirbti...
nu taip, dar tegul papildomai apkrauna kompanijas visokiu emisiju reikalavimais ir taip nuzudo automobiliu gamybos rinka Europoje. Patys save spraudziam i kampa
kame problemos - uždėti 200 % muitus ir pasibaigs kiniškų laužų prekyba.
@NESUPRANTU
gamyklos sustos be kinisku daliu ir zaliavu.
elektromobiliu linijos pristabdytos,briuselis niekaip neprivercia zmones juos masiskai pirkt.hibridu tarsa perskaiciuos,o tai nauji mokesciai ir kainu kilimas.nupirks kinai ir ta stelantis pigiai,kaip svedu volva nupirko...rase,jei 2005 metais nupirkdavo 15,6 milijono nauju auto per metus pagamintu es,tai dabar vos siek tiek virs 10 milijonu nuperka
@gedass
Žmonės nenori tų elektromobilių jos blogesnės mašinos negu benzininės arba dyzelinės , elektromobiliai užsidega ir taip pagamintos kad žmogus iš degančio elektromobilio negali išeiti ir sudega, tik klausimas ar tyčia taip gamina ar gamina nemokšos, prasta kokybė .
kainas europos gamintojai lai padaro normalias kad automobiliams ir pelnus susimažina o kas pigiau gamins tas laimės
@taip
del kainu briuselis kaltas.nauji ekologiniai,pertekliniai saugumo reikalavimai,mokesciu didinimas..pigiu auto nebebus
Bet Europos vyriausybės skiria vis daugiau lėšų kokolams, kad galėtų pasidžiaugti tuo jog rusai stovi eilėse norėdami užsipilti kuro
Bet Europos vyriausybės skiria vis daugiau lėšų kokolams, kad galėtų pasidžiaugti tuo jog rusai stovi eilėse norėdami užsipilti kuro
Ekspertų verdiktas – negailestingas: Europoje gresia masinis automobilių gamyklų uždarymas